loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

مقالات رسمي سئو

بازدید : 493
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18


يكي‌از داغ‌ترين گرفتاري‌هاي مديران تارنما‌ها و بلاگ‌ها در بخش سئو مشاجره بك پيوند مي باشد. درين نوشته‌ي‌علمي از سئو ۲۴ قصد داريم به‌اين بپردازيم كه بك لينك و پيوند چه چيزي است و اين مبحث را به طور بدون نقص با جزئيات گزينه باز نگري در اختيار بگذاريم.
سئو در مشهد

بك پيوند (Backlink) چه ميباشد؟به گويش بي آلايش بك پيوند به پيوندهايي گفته مي شود كه از تارنما‌هاي ديگر به وب سايت شما داده ميشود. وقتي كه از تارنما خويش به وبسايت ديگر لينك و پيوند مي‌دهيد، تارنما مقابل از تارنما شما بك لينك و پيوند اخذ كرده‌هست.
بك لينك و پيوند در سئو چقدر مهم ميباشد؟قيمت بك پيوند در سئو مي‌اقتدار بيان كرد نسبتاً مهم هست، تجربه نشان داده وب سايت‌هايي كه بك پيوند هاي طبيعي زياد دارا هستند و در كنار آن محتواي منظم و تازه ايجاد مينمايند، سكو خير دارا‌هستند.
براي پر‌نور شدن اهميت Backlink در سئو و با صرفه سازي وب سايت به‌اين نمونه توجه فرماييد:فرض نماييد شما در گردهمايي‌اي موضوعي را بيان كرديد و ۱۰ نفر موضوعي را كه بيان كرديد تاييد كردند و به آن رأي دادند؛ آنگاه شخص ديگري موضوعي را خاطرنشان كرد و ۴ نفر به وي رأي دادند و او‌را تأييد كردند. حالا صحبت شما بها طولاني تر دارااست يا اين كه فرد مقابل؟ پاسخ بديهي هست كه شما! چون اشخاصي كه سخن شمارا تاييد مي‌نمايند اضافه از فرد مقابل مي‌باشد. بك لينك و پيوند هم به‌اين فيس ميباشد؛ نسبتاً مانند رأي ميماند، هرچه بك پيوند‌هاي شما اضافه به تارنما شما و مطالب شما باشد يعني افراد بيشتري به آن رأي مي دهند، آن را دوست دارا‌هستند و گزينه تاييدشان مي باشد، پس جايگاه بهتري را خواهيد داشت. بك لينك و پيوند از فاكتورهايي هست كه مرتبه وبسايت را معلوم مي‌نمايد.

آيا بك پيوند مي بايست خريداري شود؟در حالتي‌كه بدين تفكر ميباشيد كه با خريد بك لينك و پيوند در وبسايت‌هاي با پيج رنك بالا مي توانيد اقتدار دامين و وب سايت خويش را ارتقاء داده و جايگاه بهتري را بگيريد، طاقت فرسا در اشتباهيد! چون گوگل و بقيه موتورهاي كاوش قادر به راحتي وب سايت‌هايي كه جهت كسب سكو بهتر در كاوش مبادرت به خريد پيوند مي نمايند را شناسايي نموده و از مرتبه آنان مي‌كاهد. اما شايان ذكر هست در صورتي‌كه مايليد در يك وب سايت تبليغات متني بدهيد، با Nofollow سازي پيوند مي توانيد ديگر نگران بوجود داخل شدن مشكلي براي وب سايت خويش نباشيد. شايد سوال فرمائيد كه درصورتي كه بك پيوند را خريداري نكنيم پس چه طور ميتوانيم به وب سايت خويش بك لينك و پيوند اخذ كنيم و بدين شيوه توان تارنما خويش را ارتقا داده و سكو بالاتري را كسب كنيم؟ پاسخ اين هست كه شما بايستي بك پيوند‌ها را به طور طبيعي اخذ نمائيد؛ يعني مطالب تازه و كاربردي ايجاد نمائيد تا يوزرها در وبسايت‌ها و وب لاگ‌هاي خويش لينك و پيوند‌هاي شما‌را قرار دهند. همينطور از شبكه‌هاي‌اجتماعي مي توانيد براي يك پيوند بيلدينگ سلامت به كار گيري نماييد.

مشخصه هاي بك لينك و پيوند خوب و بد چه است؟در يك سخن مي‌قدرت خاطرنشان كرد لينكي كه شما درخواست گذاشتن آن را كرده باشيد پيوند حاد و به لينكي كه يوزرها به ميل خويش مي گذارند پيوند خوب گفته مي‌گردد. چرا؟ چون وقتي كه شما جهت گذاشتن پيوند خويش پول پرداخت مي كنيد توقع داريد كه لينك و پيوند شما در تمام صفحه ها اكران داده شود، كلمه و واژه كليدي مهم تارنما شما لينك و پيوند شود، Dofollow باشد و … بعداز مشخصه هاي لينك و پيوند بد مي‌اقتدار به موردها تحت اشاره نمود:
– پيوند شدن كلمه و واژه مهم كليدي وبسايت: به عنوان مثال در شرايطي‌كه وب سايت راجع به سئو مي باشد، در تمامي جا به كلمه و واژه سئو پيوند ميشود، اين لينك و پيوند غير طبيعي و بد اطلاق مي شود، چون يوزرها معمولا چنين كاري نميكنند مگر اينكه مبلغي اخذ كرده باشند.
– لينك و پيوند شدن وبسايت در تمام صفحه ها تارنما: اين هم يكي مواقعي مي‌باشد كه منجر مي شود بك لينك و پيوند به بك لينك و پيوند بد تبديل شود، زيرا كمتر رئيس سايتي حاضر ميگردد پيوند كسي را در تمام صفحه ها وب سايت خويش قرار دهد مگر اينكه مبلغي اخذ كرده‌با‌شد.
– پيوند شدن كاغذ اصلي تارنما: درصورتي كه تمامي به كاغذ اصلي شما لينك و پيوند بدهند و به مطالب تارنما شما پيوند ندهند جاي نگراني ميباشد، چون اين گزينه هم سبب ساز مي شود بك پيوند به بك لينك و پيوند بد تبديل شود.
– لينك و پيوند شدن وبسايت شما در وب سايت غيرمرتبط به قضيه وبسايت: معمولا يوزرها در تارنما خويش پيوند‌هايي را قرار مي دهند كه با زمينه وبلاگشان داراي ربط باشد، در صورتي‌كه قضيه وب سايت شما درخصوص با صرفه سازي تارنما باشد و در آن وبسايت اسب فروشي را پيوند نماييد، طبيعي ميباشد كه بك پيوند بد مي باشد.
– پيوند شدن تارنما در وبسايت هاي نسخه برداري بردار و بي كيفيت: همانگونه كه تارنما‌هاي بي كيفيت خودشان كيفيت چنداني ندارند، پيوند‌هايي كه از آنان به وبسايت شما ارسال مي شود نيز بد مي باشد و در‌حالتي كه آن وب سايت‌ها اسپم باشند، حتي سبب ساز مي گردد در قوانيني به سكو تارنما شما جراحت برساند.
– لينك و پيوند شدن تارنما به طور پنهان: لينك و پيوند‌ها را قرار مي دهند تا يوزرها ببينند و از آن به كارگيري نمايند، البته هنگامي كه لينك و پيوند پنهان باشد و قابل اكران نباشد، Backlink غيرطبيعي ميباشد.
شايان ذكر مي باشد چنانچه در مورد ها فوق لينك و پيوند شما Nofollow باشد، درجه وبسايت شما هيچ نخواهد مشاهده كرد.

بك لينك و پيوند Nofollow و Dofollow چه چيزي است؟پيوند هاي Nofollow لينك و پيوند‌هايي ميباشد كه در rel آن مقدار Nofollow باشد، وقتي كه شما پيوند سايتي را به‌اين موقعيت قرار دهيد، روبات گوگل از شكستن پيج رنك شما بر روي اين پيوند خروجي دوري مينمايد و به راحتي ميتوانيد تبليغات متني به طور نوفالو در وبسايت خويش قرار دهيد و البته لينك و پيوند هاي Dofollow يا اين كه Follow… اين گزينه برعكس نوفالو ميباشد؛ در شرايطي‌كه لينكي مقدار rel آن Nofollow نبود، Dofollow يا اين كه Follow مي‌باشد و نياز وجود ندارد مقدار Dofollow و Follow را در rel قرار دهيد.

آيا تبادل پيوند جهت ازدياد بك پيوند سفارش مي شود؟درصورتي كه به طور Nofollow نباشد، قابليت و امكان بروز خلل به احتمال كار كشته موجود هست البته در صورتي طرفين پيوند‌ها را به طور نوفالو قرار بدهند مشكلي از اين بابت برايتان پيش نخواهد آمد.يك كدام از داغ‌ترين گرفتاري‌هاي مديران وب سايت‌ها و بلاگ‌ها در بخش سئو دعوا بك پيوند هست. در‌اين نوشته‌ي علمي از سئو ۲۴ قصد داريم بدين بپردازيم كه بك لينك و پيوند چه ميباشد و اين مبحث را به طور بدون نقص با جزئيات آيتم باز بيني در اختيار بگذاريم.


بك پيوند (Backlink) چه مي باشد؟به لهجه بي آلايش بك لينك و پيوند به پيوندهايي گفته مي شود كه از وبسايت‌هاي ديگر به وب سايت شما داده ميشود. هنگامي كه از تارنما خويش به وبسايت ديگر لينك و پيوند مي‌دهيد، تارنما مقابل از وبسايت شما بك لينك و پيوند اخذ كرده‌ميباشد.
بك لينك و پيوند در سئو چقدر مهم مي‌باشد؟بها بك لينك و پيوند در سئو مي‌قدرت خاطرنشان كرد نسبتاً مهم هست، تجربه نشان داده وب سايت‌هايي كه بك لينك و پيوند هاي طبيعي زياد دارا هستند و در كنار آن محتواي منظم و تازه ساخت مينمايند، درجه خير و خوبي دارا‌هستند.
براي پر‌نور شدن اهميت Backlink در سئو و باصرفه سازي تارنما بدين نمونه توجه نماييد:فرض فرمائيد شما در گردهمايي‌اي موضوعي را بيان كرديد و ۱۰ نفر موضوعي را كه بيان كرديد تاييد كردند و به آن رأي دادند؛ بعد شخص ديگري موضوعي را خاطرنشان كرد و ۴ نفر به وي رأي دادند و اورا تأييد كردند. حالا كلام شما قيمت اضافه داراست يا اين كه فرد مقابل؟ پاسخ بديهي هست كه شما! چون اشخاصي كه كلام شمارا تاييد مينمايند بيش تر از فرد مقابل هست. بك لينك و پيوند هم به‌اين چهره هست؛ نسبتاً مانند رأي ميماند، هرچه بك لينك و پيوند‌هاي شما اضافه به وبسايت شما و مطالب شما باشد يعني افراد بيشتري به آن رأي مي دهند، آن را دوست دارا‌هستند و آيتم تاييدشان مي باشد، پس درجه بهتري را خواهيد داشت. بك پيوند از فاكتورهايي مي باشد كه مرتبه تارنما را مشخص و معلوم ميكند.

آيا بك لينك و پيوند بايستي خريداري شود؟چنانچه به‌اين تفكر مي‌باشيد كه با خريد بك پيوند در وب سايت‌هاي با پيج رنك بالا مي توانيد اقتدار دامين و تارنما خويش را ارتقا داده و مرتبه بهتري را بگيريد، مشقت بار در اشتباهيد! چون گوگل و بقيه موتورهاي كاوش قوي به راحتي وبسايت‌هايي كه جهت كسب سكو بهتر در كاوش مبادرت به خريد پيوند مينمايند را شناسايي نموده و از جايگاه آنان مي‌كاهد. اما شايان ذكر هست در حالتي‌كه مايليد در يك وبسايت تبليغات متني بدهيد، با Nofollow سازي لينك و پيوند مي توانيد ديگر نگران بوجود وارد شدن مشكلي براي وب سايت خويش نباشيد. شايد سوال فرمائيد كه در شرايطي كه بك لينك و پيوند را خريداري نكنيم پس چه‌گونه مي توانيم به وبسايت خويش بك پيوند اخذ كنيم و بدين شيوه توان تارنما خويش را ارتقا داده و جايگاه بالاتري را كسب كنيم؟ پاسخ اين ميباشد كه شما مي بايست بك لينك و پيوند‌ها را به طور طبيعي اخذ نمائيد؛ يعني مطالب تازه و كاربردي ايجاد فرمائيد تا يوزرها در وبسايت‌ها و وب لاگ‌هاي خويش لينك و پيوند‌هاي شما‌را قرار دهند. همينطور از شبكه هاي مردمي مي توانيد براي يك پيوند بيلدينگ تندرست استعمال نمائيد.

مشخصه هاي بك پيوند خوب و بد چه مي باشد؟در يك حرف مي‌قدرت اظهار كرد لينكي كه شما درخواست گذاشتن آن را كرده باشيد پيوند حاد و به لينكي كه يوزرها به ميل خويش مي گذارند پيوند خوب گفته مي‌گردد. چرا؟ چون هنگامي كه شما جهت گذاشتن پيوند خويش پول پرداخت ميكنيد توقع داريد كه لينك و پيوند شما در تمام صفحه هاي اكران داده شود، واژه كليدي مهم وبسايت شما پيوند شود، Dofollow باشد و … بعد از مشخصه هاي لينك و پيوند بد مي‌قدرت به مورد ها تحت اشاره نمود:
– لينك و پيوند شدن واژه مهم كليدي وب سايت: به عنوان مثال در حالتي كه تارنما در زمينه ي سئو مي‌باشد، در كليه جا به واژه و كلمه سئو پيوند ميگردد، اين لينك و پيوند غير طبيعي و بد اطلاق مي شود، چون يوزرها معمولا چنين كاري نميكنند مگر اينكه مبلغي اخذ كرده باشند.
– پيوند شدن وبسايت در تمام صفحه هاي وبسايت: اين هم يكي‌از مواقعي مي باشد كه منجر ميشود بك لينك و پيوند به بك پيوند بد تبديل شود، زيرا كمتر مديريت سايتي حاضر مي شود لينك و پيوند كسي را در تمام صفحه ها تارنما خويش قرار دهد مگر اينكه مبلغي اخذ كرد‌ه باشد.
– لينك و پيوند شدن ورقه اصلي وب سايت: در حالتي كه تمامي به برگه اصلي شما لينك و پيوند بدهند و به مطالب وبسايت شما پيوند ندهند جاي نگراني هست، چون اين آيتم هم سبب ميگردد بك پيوند به بك پيوند بد تبديل شود.
– پيوند شدن وب سايت شما در وب سايت غيرمرتبط به قضيه وب سايت: معمولا يوزرها در تارنما خويش پيوند‌هايي را قرار ميدهند كه با مسئله وبلاگشان داراي ربط باشد، در‌صورتي‌كه مسئله وبسايت شما در باب باصرفه سازي وبسايت باشد و در آن وب سايت اسب فروشي را پيوند نماييد، طبيعي هست كه بك لينك و پيوند بد مي باشد.
– لينك و پيوند شدن تارنما در وبسايت هاي نسخه برداري بردار و بي كيفيت: همانگونه كه تارنما‌هاي بي كيفيت خودشان كيفيت چنداني ندارند، لينك و پيوند‌هايي كه از آن‌ها به وب سايت شما ارسال مي‌گردد نيز بد ميباشد و در صورتي‌كه آن وب سايت‌ها اسپم باشند، حتي منجر مي‌گردد در قوانيني به جايگاه وب سايت شما زخم برساند.
– پيوند شدن وبسايت به طور پنهان: لينك و پيوند‌ها را قرار ميدهند تا يوزرها ببينند و از آن به كارگيري نمايند، اما وقتي كه لينك و پيوند پنهان باشد و قابل اكران نباشد، Backlink غيرطبيعي مي‌باشد.
شايان ذكر هست در‌حالتي كه در موردها فوق پيوند شما Nofollow باشد، جايگاه وب سايت شما هيچ نخواهد رويت كرد.

بك پيوند Nofollow و Dofollow چه ميباشد؟لينك و پيوند هاي Nofollow لينك و پيوند‌هايي مي‌باشد كه در rel آن مقدار Nofollow باشد، وقتي كه شما لينك و پيوند سايتي را به‌اين وضعيت قرار دهيد، روبات گوگل از شكستن پيج رنك شما بر روي اين پيوند خروجي خودداري ميكند و به راحتي ميتوانيد تبليغات متني به طور نوفالو در وب سايت خويش قرار دهيد و البته لينك و پيوند هاي Dofollow يا اين كه Follow… اين گزينه برعكس نوفالو مي‌باشد؛ در‌حالتي كه لينكي مقدار rel آن Nofollow نبود، Dofollow يا اين كه Follow هست و نياز وجود ندارد مقدار Dofollow و Follow را در rel قرار دهيد.

آيا تبادل پيوند جهت ازدياد بك پيوند سفارش مي شود؟در‌صورتي‌كه به طور Nofollow نباشد، قابليت و امكان بروز خلل به احتمال كاركشته موجود هست اما در‌صورتي‌كه طرفين لينك و پيوند‌ها را به طور نوفالو قرار بدهند مشكلي از اين بابت برايتان پيش نخواهد آمد.


يكي‌از داغ‌ترين گرفتاري‌هاي مديران تارنما‌ها و بلاگ‌ها در بخش سئو مشاجره بك پيوند مي باشد. درين نوشته‌ي‌علمي از سئو ۲۴ قصد داريم به‌اين بپردازيم كه بك لينك و پيوند چه چيزي است و اين مبحث را به طور بدون نقص با جزئيات گزينه باز نگري در اختيار بگذاريم.
سئو در مشهد

بك پيوند (Backlink) چه ميباشد؟به گويش بي آلايش بك پيوند به پيوندهايي گفته مي شود كه از تارنما‌هاي ديگر به وب سايت شما داده ميشود. وقتي كه از تارنما خويش به وبسايت ديگر لينك و پيوند مي‌دهيد، تارنما مقابل از تارنما شما بك لينك و پيوند اخذ كرده‌هست.
بك لينك و پيوند در سئو چقدر مهم ميباشد؟قيمت بك پيوند در سئو مي‌اقتدار بيان كرد نسبتاً مهم هست، تجربه نشان داده وب سايت‌هايي كه بك پيوند هاي طبيعي زياد دارا هستند و در كنار آن محتواي منظم و تازه ايجاد مينمايند، سكو خير دارا‌هستند.
براي پر‌نور شدن اهميت Backlink در سئو و با صرفه سازي وب سايت به‌اين نمونه توجه فرماييد:فرض نماييد شما در گردهمايي‌اي موضوعي را بيان كرديد و ۱۰ نفر موضوعي را كه بيان كرديد تاييد كردند و به آن رأي دادند؛ آنگاه شخص ديگري موضوعي را خاطرنشان كرد و ۴ نفر به وي رأي دادند و او‌را تأييد كردند. حالا صحبت شما بها طولاني تر دارااست يا اين كه فرد مقابل؟ پاسخ بديهي هست كه شما! چون اشخاصي كه سخن شمارا تاييد مي‌نمايند اضافه از فرد مقابل مي‌باشد. بك لينك و پيوند هم به‌اين فيس ميباشد؛ نسبتاً مانند رأي ميماند، هرچه بك پيوند‌هاي شما اضافه به تارنما شما و مطالب شما باشد يعني افراد بيشتري به آن رأي مي دهند، آن را دوست دارا‌هستند و گزينه تاييدشان مي باشد، پس جايگاه بهتري را خواهيد داشت. بك لينك و پيوند از فاكتورهايي هست كه مرتبه وبسايت را معلوم مي‌نمايد.

آيا بك پيوند مي بايست خريداري شود؟در حالتي‌كه بدين تفكر ميباشيد كه با خريد بك لينك و پيوند در وبسايت‌هاي با پيج رنك بالا مي توانيد اقتدار دامين و وب سايت خويش را ارتقاء داده و جايگاه بهتري را بگيريد، طاقت فرسا در اشتباهيد! چون گوگل و بقيه موتورهاي كاوش قادر به راحتي وب سايت‌هايي كه جهت كسب سكو بهتر در كاوش مبادرت به خريد پيوند مي نمايند را شناسايي نموده و از مرتبه آنان مي‌كاهد. اما شايان ذكر هست در صورتي‌كه مايليد در يك وب سايت تبليغات متني بدهيد، با Nofollow سازي پيوند مي توانيد ديگر نگران بوجود داخل شدن مشكلي براي وب سايت خويش نباشيد. شايد سوال فرمائيد كه درصورتي كه بك پيوند را خريداري نكنيم پس چه طور ميتوانيم به وب سايت خويش بك لينك و پيوند اخذ كنيم و بدين شيوه توان تارنما خويش را ارتقا داده و سكو بالاتري را كسب كنيم؟ پاسخ اين هست كه شما بايستي بك پيوند‌ها را به طور طبيعي اخذ نمائيد؛ يعني مطالب تازه و كاربردي ايجاد نمائيد تا يوزرها در وبسايت‌ها و وب لاگ‌هاي خويش لينك و پيوند‌هاي شما‌را قرار دهند. همينطور از شبكه‌هاي‌اجتماعي مي توانيد براي يك پيوند بيلدينگ سلامت به كار گيري نماييد.

مشخصه هاي بك لينك و پيوند خوب و بد چه است؟در يك سخن مي‌قدرت خاطرنشان كرد لينكي كه شما درخواست گذاشتن آن را كرده باشيد پيوند حاد و به لينكي كه يوزرها به ميل خويش مي گذارند پيوند خوب گفته مي‌گردد. چرا؟ چون وقتي كه شما جهت گذاشتن پيوند خويش پول پرداخت مي كنيد توقع داريد كه لينك و پيوند شما در تمام صفحه ها اكران داده شود، كلمه و واژه كليدي مهم تارنما شما لينك و پيوند شود، Dofollow باشد و … بعداز مشخصه هاي لينك و پيوند بد مي‌اقتدار به موردها تحت اشاره نمود:
– پيوند شدن كلمه و واژه مهم كليدي وبسايت: به عنوان مثال در شرايطي‌كه وب سايت راجع به سئو مي باشد، در تمامي جا به كلمه و واژه سئو پيوند ميشود، اين لينك و پيوند غير طبيعي و بد اطلاق مي شود، چون يوزرها معمولا چنين كاري نميكنند مگر اينكه مبلغي اخذ كرده باشند.
– لينك و پيوند شدن وبسايت در تمام صفحه ها تارنما: اين هم يكي مواقعي مي‌باشد كه منجر مي شود بك لينك و پيوند به بك لينك و پيوند بد تبديل شود، زيرا كمتر رئيس سايتي حاضر ميگردد پيوند كسي را در تمام صفحه ها وب سايت خويش قرار دهد مگر اينكه مبلغي اخذ كرده‌با‌شد.
– پيوند شدن كاغذ اصلي تارنما: درصورتي كه تمامي به كاغذ اصلي شما لينك و پيوند بدهند و به مطالب تارنما شما پيوند ندهند جاي نگراني ميباشد، چون اين گزينه هم سبب ساز مي شود بك پيوند به بك لينك و پيوند بد تبديل شود.
– لينك و پيوند شدن وبسايت شما در وب سايت غيرمرتبط به قضيه وبسايت: معمولا يوزرها در تارنما خويش پيوند‌هايي را قرار مي دهند كه با زمينه وبلاگشان داراي ربط باشد، در صورتي‌كه قضيه وب سايت شما درخصوص با صرفه سازي تارنما باشد و در آن وبسايت اسب فروشي را پيوند نماييد، طبيعي ميباشد كه بك پيوند بد مي باشد.
– پيوند شدن تارنما در وبسايت هاي نسخه برداري بردار و بي كيفيت: همانگونه كه تارنما‌هاي بي كيفيت خودشان كيفيت چنداني ندارند، پيوند‌هايي كه از آنان به وبسايت شما ارسال مي شود نيز بد مي باشد و در‌حالتي كه آن وب سايت‌ها اسپم باشند، حتي سبب ساز مي گردد در قوانيني به سكو تارنما شما جراحت برساند.
– لينك و پيوند شدن تارنما به طور پنهان: لينك و پيوند‌ها را قرار مي دهند تا يوزرها ببينند و از آن به كارگيري نمايند، البته هنگامي كه لينك و پيوند پنهان باشد و قابل اكران نباشد، Backlink غيرطبيعي ميباشد.
شايان ذكر مي باشد چنانچه در مورد ها فوق لينك و پيوند شما Nofollow باشد، درجه وبسايت شما هيچ نخواهد مشاهده كرد.

بك لينك و پيوند Nofollow و Dofollow چه چيزي است؟پيوند هاي Nofollow لينك و پيوند‌هايي ميباشد كه در rel آن مقدار Nofollow باشد، وقتي كه شما پيوند سايتي را به‌اين موقعيت قرار دهيد، روبات گوگل از شكستن پيج رنك شما بر روي اين پيوند خروجي دوري مينمايد و به راحتي ميتوانيد تبليغات متني به طور نوفالو در وبسايت خويش قرار دهيد و البته لينك و پيوند هاي Dofollow يا اين كه Follow… اين گزينه برعكس نوفالو ميباشد؛ در شرايطي‌كه لينكي مقدار rel آن Nofollow نبود، Dofollow يا اين كه Follow مي‌باشد و نياز وجود ندارد مقدار Dofollow و Follow را در rel قرار دهيد.

آيا تبادل پيوند جهت ازدياد بك پيوند سفارش مي شود؟درصورتي كه به طور Nofollow نباشد، قابليت و امكان بروز خلل به احتمال كار كشته موجود هست البته در صورتي طرفين پيوند‌ها را به طور نوفالو قرار بدهند مشكلي از اين بابت برايتان پيش نخواهد آمد.يك كدام از داغ‌ترين گرفتاري‌هاي مديران وب سايت‌ها و بلاگ‌ها در بخش سئو دعوا بك پيوند هست. در‌اين نوشته‌ي علمي از سئو ۲۴ قصد داريم بدين بپردازيم كه بك لينك و پيوند چه ميباشد و اين مبحث را به طور بدون نقص با جزئيات آيتم باز بيني در اختيار بگذاريم.


بك پيوند (Backlink) چه مي باشد؟به لهجه بي آلايش بك لينك و پيوند به پيوندهايي گفته مي شود كه از وبسايت‌هاي ديگر به وب سايت شما داده ميشود. هنگامي كه از تارنما خويش به وبسايت ديگر لينك و پيوند مي‌دهيد، تارنما مقابل از وبسايت شما بك لينك و پيوند اخذ كرده‌ميباشد.
بك لينك و پيوند در سئو چقدر مهم مي‌باشد؟بها بك لينك و پيوند در سئو مي‌قدرت خاطرنشان كرد نسبتاً مهم هست، تجربه نشان داده وب سايت‌هايي كه بك لينك و پيوند هاي طبيعي زياد دارا هستند و در كنار آن محتواي منظم و تازه ساخت مينمايند، درجه خير و خوبي دارا‌هستند.
براي پر‌نور شدن اهميت Backlink در سئو و باصرفه سازي تارنما بدين نمونه توجه نماييد:فرض فرمائيد شما در گردهمايي‌اي موضوعي را بيان كرديد و ۱۰ نفر موضوعي را كه بيان كرديد تاييد كردند و به آن رأي دادند؛ بعد شخص ديگري موضوعي را خاطرنشان كرد و ۴ نفر به وي رأي دادند و اورا تأييد كردند. حالا كلام شما قيمت اضافه داراست يا اين كه فرد مقابل؟ پاسخ بديهي هست كه شما! چون اشخاصي كه كلام شمارا تاييد مينمايند بيش تر از فرد مقابل هست. بك لينك و پيوند هم به‌اين چهره هست؛ نسبتاً مانند رأي ميماند، هرچه بك لينك و پيوند‌هاي شما اضافه به وبسايت شما و مطالب شما باشد يعني افراد بيشتري به آن رأي مي دهند، آن را دوست دارا‌هستند و آيتم تاييدشان مي باشد، پس درجه بهتري را خواهيد داشت. بك پيوند از فاكتورهايي مي باشد كه مرتبه تارنما را مشخص و معلوم ميكند.

آيا بك لينك و پيوند بايستي خريداري شود؟چنانچه به‌اين تفكر مي‌باشيد كه با خريد بك پيوند در وب سايت‌هاي با پيج رنك بالا مي توانيد اقتدار دامين و تارنما خويش را ارتقا داده و مرتبه بهتري را بگيريد، مشقت بار در اشتباهيد! چون گوگل و بقيه موتورهاي كاوش قوي به راحتي وبسايت‌هايي كه جهت كسب سكو بهتر در كاوش مبادرت به خريد پيوند مينمايند را شناسايي نموده و از جايگاه آنان مي‌كاهد. اما شايان ذكر هست در حالتي‌كه مايليد در يك وبسايت تبليغات متني بدهيد، با Nofollow سازي لينك و پيوند مي توانيد ديگر نگران بوجود وارد شدن مشكلي براي وب سايت خويش نباشيد. شايد سوال فرمائيد كه در شرايطي كه بك لينك و پيوند را خريداري نكنيم پس چه‌گونه مي توانيم به وبسايت خويش بك پيوند اخذ كنيم و بدين شيوه توان تارنما خويش را ارتقا داده و جايگاه بالاتري را كسب كنيم؟ پاسخ اين ميباشد كه شما مي بايست بك لينك و پيوند‌ها را به طور طبيعي اخذ نمائيد؛ يعني مطالب تازه و كاربردي ايجاد فرمائيد تا يوزرها در وبسايت‌ها و وب لاگ‌هاي خويش لينك و پيوند‌هاي شما‌را قرار دهند. همينطور از شبكه هاي مردمي مي توانيد براي يك پيوند بيلدينگ تندرست استعمال نمائيد.

مشخصه هاي بك پيوند خوب و بد چه مي باشد؟در يك حرف مي‌قدرت اظهار كرد لينكي كه شما درخواست گذاشتن آن را كرده باشيد پيوند حاد و به لينكي كه يوزرها به ميل خويش مي گذارند پيوند خوب گفته مي‌گردد. چرا؟ چون هنگامي كه شما جهت گذاشتن پيوند خويش پول پرداخت ميكنيد توقع داريد كه لينك و پيوند شما در تمام صفحه هاي اكران داده شود، واژه كليدي مهم وبسايت شما پيوند شود، Dofollow باشد و … بعد از مشخصه هاي لينك و پيوند بد مي‌قدرت به مورد ها تحت اشاره نمود:
– لينك و پيوند شدن واژه مهم كليدي وب سايت: به عنوان مثال در حالتي كه تارنما در زمينه ي سئو مي‌باشد، در كليه جا به واژه و كلمه سئو پيوند ميگردد، اين لينك و پيوند غير طبيعي و بد اطلاق مي شود، چون يوزرها معمولا چنين كاري نميكنند مگر اينكه مبلغي اخذ كرده باشند.
– پيوند شدن وبسايت در تمام صفحه هاي وبسايت: اين هم يكي‌از مواقعي مي باشد كه منجر ميشود بك لينك و پيوند به بك پيوند بد تبديل شود، زيرا كمتر مديريت سايتي حاضر مي شود لينك و پيوند كسي را در تمام صفحه ها تارنما خويش قرار دهد مگر اينكه مبلغي اخذ كرد‌ه باشد.
– لينك و پيوند شدن ورقه اصلي وب سايت: در حالتي كه تمامي به برگه اصلي شما لينك و پيوند بدهند و به مطالب وبسايت شما پيوند ندهند جاي نگراني هست، چون اين آيتم هم سبب ميگردد بك پيوند به بك پيوند بد تبديل شود.
– پيوند شدن وب سايت شما در وب سايت غيرمرتبط به قضيه وب سايت: معمولا يوزرها در تارنما خويش پيوند‌هايي را قرار ميدهند كه با مسئله وبلاگشان داراي ربط باشد، در‌صورتي‌كه مسئله وبسايت شما در باب باصرفه سازي وبسايت باشد و در آن وب سايت اسب فروشي را پيوند نماييد، طبيعي هست كه بك لينك و پيوند بد مي باشد.
– لينك و پيوند شدن تارنما در وبسايت هاي نسخه برداري بردار و بي كيفيت: همانگونه كه تارنما‌هاي بي كيفيت خودشان كيفيت چنداني ندارند، لينك و پيوند‌هايي كه از آن‌ها به وب سايت شما ارسال مي‌گردد نيز بد ميباشد و در صورتي‌كه آن وب سايت‌ها اسپم باشند، حتي منجر مي‌گردد در قوانيني به جايگاه وب سايت شما زخم برساند.
– پيوند شدن وبسايت به طور پنهان: لينك و پيوند‌ها را قرار ميدهند تا يوزرها ببينند و از آن به كارگيري نمايند، اما وقتي كه لينك و پيوند پنهان باشد و قابل اكران نباشد، Backlink غيرطبيعي مي‌باشد.
شايان ذكر هست در‌حالتي كه در موردها فوق پيوند شما Nofollow باشد، جايگاه وب سايت شما هيچ نخواهد رويت كرد.

بك پيوند Nofollow و Dofollow چه ميباشد؟لينك و پيوند هاي Nofollow لينك و پيوند‌هايي مي‌باشد كه در rel آن مقدار Nofollow باشد، وقتي كه شما لينك و پيوند سايتي را به‌اين وضعيت قرار دهيد، روبات گوگل از شكستن پيج رنك شما بر روي اين پيوند خروجي خودداري ميكند و به راحتي ميتوانيد تبليغات متني به طور نوفالو در وب سايت خويش قرار دهيد و البته لينك و پيوند هاي Dofollow يا اين كه Follow… اين گزينه برعكس نوفالو مي‌باشد؛ در‌حالتي كه لينكي مقدار rel آن Nofollow نبود، Dofollow يا اين كه Follow هست و نياز وجود ندارد مقدار Dofollow و Follow را در rel قرار دهيد.

آيا تبادل پيوند جهت ازدياد بك پيوند سفارش مي شود؟در‌صورتي‌كه به طور Nofollow نباشد، قابليت و امكان بروز خلل به احتمال كاركشته موجود هست اما در‌صورتي‌كه طرفين لينك و پيوند‌ها را به طور نوفالو قرار بدهند مشكلي از اين بابت برايتان پيش نخواهد آمد.

برچسب ها سئو در مشهد ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 25

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 82
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 200
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 559
  • بازدید ماه : 1661
  • بازدید سال : 10100
  • بازدید کلی : 615666
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه