loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

مقالات رسمي سئو

بازدید : 190
پنجشنبه 25 دی 1399 زمان : 9:47


لینک و پیوند های داخلی یا این که Internal Links، هایپرلینک هایی میباشند که از یک دمین به به عبارتی دامین ارجاع داده میگردند. سئو در مشهد به صورت عامیانه خیس یک لینک و پیوند داخلی، لینکیست که به شیت دیگری از به عبارتی وبسایت اشاره می‌گردد.


مثال کد:

Keyword Text

فرمت باصرفه لینک و پیوند های داخلی
فرمت باصرفه برای لینک و پیوند های داخلی به شکلیست که انکر تکست آن مطلوب و مربوط به مسئله ورقه غرض نوشته گردد.

پیوند داخلی چه می باشد؟
پیوند های داخلی از یک شیت به برگه دیگر یک تارنما ارجاع داده می‌شوند و معمولا در سیستم مسیریابی اساسی وبسایت آیتم به کارگیری قرار میگیرند.

این نوع پیوند ها به سه عامل تحت با ارزش می‌باشند:

به یوزرها این مجال را میدهند که به راحتی بین صفحه های جا به جا شوند.
آن ها در ساخت‌و‌ساز سلسله تروتمیز صفحه ها امداد می نمایند.
آن‌ها موجب تقسیم شدن اعتبار یک ورقه بین صفحه های داخلی آن می گردند.
آیا در بهینه سازی تارنما بایست به پیوند های داخلی نیز اهمیت اعطا کرد؟
پیوند های داخلی برای مثال موردها اساسی در seo می‌باشند که از اهمیت ویژه ای برخوردارند. درین نوشته‌علمی به ارزیابی هجده فاکتور در پیوند های داخلی می‌پردازیم و هر کدام را به صورت مفصل تشریح خوا‌هیم کرد و چگونگی تاثیر این فاکتور ها را آیتم محاسبه قرار می‌دهیم. با اینکه امروزه دعوا لینک و پیوند های داخلی از موضوعات دیدنی seo نیست البته استراتژی غلط در‌این فعالیت موجب ضررهای جبران ناپذیری در seo وب سایت میشود. براین اساس شما بایستی با فاکتورهای تاثیر گذار در پیوند های داخلی آشنا باشید تا از قدم های نادرست درین عمل بپرهیزید.

خصوصیت های پیوند های داخلی
دعوا را با موضوعاتی که به طور کامل اثبات گردیده برای پیوند های داخلی میباشند استارت می‌کنیم. مراد ما از پیوند های داخلی لینکی میباشد که در تارنما وجود دارااست و به ورقه دیگری از تارنما خودمان هدایت می گردد. این سیرتکامل پیوند ها معمولا به صورت انکر تکست می‌باشند و عبارت مندرج در انکر تکست معمولا اسم کاغذ لینک و پیوند گردیده یا این که عبارتی با به عبارتی مضمون است.

لینک و پیوند های داخلی به یوزرها یاری می نماید تا از یک کاغذ به ورقه دیگر وب سایت منتقل شوند و از سایر صفحه ها وبسایت نیز بازدید نمایند. در حین های ابتدایی پیدایش وب این مورد از اهمیتی برخوردار نبود ولی امروزه به خیال مورد بهینه سازی تارنما، لینک و پیوند های داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار گردیده اند. همینطور نوع اخلاق موتورهای کاوش نیز نسبت به لینک و پیوند های داخلی و فرنگی متعدد میباشد. با این حالا لینک و پیوند های داخلی در مرتبه و اعتبار تارنما دارا‌هستند و همینطور در نوع نظارت وبسایت بوسیله موتورهای کاوش تاثیر گذارند.

1. انکر تکست در واقع محتوای پیوند داخلی خویش را در کوتاه ترین عبارت ممکن ذکر می نماید و به تماشاچی یک تصور اول از محتوای درون برگه پیوند گردیده را میدهد.

2. نوع به کارگیری پیوند از نیز از اهمیت شامل است و در‌حالتی که که لینک و پیوند، دارنده مشکلات املایی باشد و یا این که شیت متبوع دارنده نادرست باشد، مشکلاتی را برای seo تولید می نماید. همینطور در مواقعی که همت میگردد که یک انکر تکست برای تصاحب کردن رنک فراتر در همگی مکان وبسایت به صورت تکراری استعمال شود نیز قانون ها سختگیرنه ای از طرف گوگل وجود دارااست. گوگل از این عمل بسیار متنفر میباشد و در شکل مشاهده، آن وب سایت را جریمه می نماید.

به کارگیری از این سیرتکامل پیوند سازی ها که اکثر اوقات در فوتر یا این که هدر وبسیات دیده میشود عمل خیر وجود ندارد و از ایندکس شدن صفحه ها یا این که به دست آوردن رنگ خوب در موتور جستجوی گوگل خودداری می نماید. همچنان که گوگل در جریمه کردن این سیرتکامل عمل ها مشقت بار گیر میباشد، در برگردندان تغییر و تحول حالت به شرایط طبیعی نیز بسیار منعطف هست. کافیست که‌این لینک و پیوند های تکراری را از صفحه های وبسایت حذف کرده تا اخلاق مختلف گوگل را ببینید.

3. مقصود لینک و پیوند ها نیز از یک جا به مکان دیگر اساسی میباشد.

4. اهمیت برگه لینک و پیوند گردیده نیز از فاکتورهای آیتم گفت و گو می‌باشد. در شرایطی‌که در وب سایت شما صفحاتی وجود داراست که دارنده بک لینک و پیوند های بسیار زیاد از وبسایت های دیگر میباشد، به به عبارتی نسبت نیز بایستی در دادن لینک و پیوند های داخلی به آن صفحه های نیز اعتنا فرمائید. تصاحب کردن بک لینک و پیوند از وبسایت های دارای اعتبار جايگاه کاغذ را بالا می‌برد و لینک و پیوند دادن داخلی به آن نیز به یوزرها امداد می نماید تا دسترسی آسانتری بدین صفحه های لبریز بها داشته باشند و وجود این ساختار و ساخت تعادل در میان لینک و پیوند های داخلی و بک لینک و پیوند ها، قیمت آن صفحه های را دو چندان می نماید و یکی سیگنال های بسیار مثبت برای موتورهای کاوش برای دادن رنک فراتر بدین صفحه ها میباشد.

5. رابطه صفحه های نیز از فاکتورهای آیتم اعتنا میباشد. لینک و پیوند دادن از یک شیت به کاغذ دیگری که از حیث محتوا نیز شبیه با یکدیگر میباشند، از بها بالاتری نسبت به پیوند دادن از یک شیت به طور کامل نا دارای ربط است. این عمل از حیث موتور جستجوی گوگل نیز عمل بسیار مثبتی میباشد و امتیاز نیکی برای آن قائل می گردد.

6. او‌لین پیوند ورقه، طبق تست هایی که از طرف کارشناسان صورت گرفته میباشد، مهم‌ترین آن میباشد. در صورتیکه که در یک ورقه یکسری پیوند با انکر تکست های گوناگون به یک پیوند معین وجود داشته باشد، طبق تجربه فقط او‌لین انکر تکست برای گوگل اساسی میباشد و معمولا به سایر انکر تکست ها توجهی نمی نماید.

7. نوع پیوند نیز از اهمیت شامل است. پیوند گذاری با به کار گیری کدهای HTML به مراتب بهتر از استعمال از کدهای جاوا اسکریپت می‌باشد. بعضی دیده می شود که برای زیباسازی صفحه ها از کدهای جاوا اسکریپت و تصاویر برای پیوند دادن به دیگر صفحه های استعمال میگردد. البته تجربه نشان می‌دهد که لینک و پیوند دادن با به کارگیری از عبارات، اعتبار بیشتری را برای صفحه ها به توشه می‌آورد. همان گونه که در مقاله متن جایگزین تصاویر چه چیزی است نیز ذکر شد، در شکل لزوم استعمال از تصاویر برای لینک و پیوند دادن، متن جایگزین عکس ها را فراموش نکنید. به این دلیل که این متن نقش لغات را در انکر تکست بازی می نماید.

مقایسه لینک و پیوند های داخلی و بک پیوند ها
1. بک لینک و پیوند ها معمولا بها و اعتبار بیشتری به ورقه می‌دهند.

این زمینه عجیب هم نیست. بک پیوند به منزله این میباشد که فرد جداگانه دیگری شمارا تایید می نماید و به شما لینک و پیوند می دهد. پیوند های داخلی به منزله این میباشد که خودتان، شیت ای از وبسایت را تایید میکنید و موتورهای کاوش طبیعیست که با این دو گزینه به طور کامل مختلف خلق و خوی نمایند.

2. انکر تکست لینک و پیوند های داخلی تاثیر کمتری دارا‌هستند.

همان گونه که بیان شد، اشاره به صفحه ها وبسیات از روش پیوند های داخلی معمولا فعالیت بدی وجود ندارد و میتواند به درد بخور باشد، البته نباید از آن به صورت غیر طبیعی و اسپم سیرتکامل بهره برد. نباید با به کارگیری از این لینک و پیوند ها، یوزرها را فریب بخشید و آنها‌را به صفحاتی هدایت کرد که به طور کامل نا مربوط با متن مندرج در انکر تکست میباشد. در‌این‌صورت بانس ریت تارنما بالا می رود و این قضیه دستور خوشایندی وجود ندارد. در کنار این قضیه در لحاظ داشته باشید که انکر تکست پیوند های داخلی مانند بک پیوند ها از تاثیر بسیار کمتری در بهینه سازی برخوردار‌است.

3. کمبود لینک و پیوند های داخلی، اثرات منفی در آنالیر و خزیدن وبسیات بوسیله موتورهای کاوش را درپی دارااست.

نادر بودن پیوند های داخلی بازدارنده از ایندکس شدن و تصاحب کردن مرتبه از گوگل میشود و اثرات خیر را به‌دنبال نخواهد داشت. برخی حادثه می افتد که شما وبسایت خویش را در وب سایت آنالیزور مانند MOZ آزمایش می‌کنید و در گزارشات محاسبه متوجه می‌شوید که بک پیوند های اکثری به یک شیت وب سایت داده گردیده ولی هیچ پیوند داخلی برای آن در وبسیات نیست. این زمینه در شکل ادامه میتواند بسیار بغرنج خواهد شد و seo منفی را برای وب سایت به هم پا داشته باشد.

4. صفحه ها با پیوند های کمتر قیمت بیشتری برای پیوند های خویش قائل می گردند.

همانگونه که در الگوریتم پیج رنک گوگل نیز معرفی شده‌است، در یک کاغذ با چهار لینک و پیوند قیمت هر پیوند یک چهارم قیمت تمام و در به عبارتی کاغذ با پنج لینک و پیوند، بها هر لینک و پیوند معادل با یک پنجم قیمت تمام برگه هست. بنابر این به کارگیری کمتر از لینک و پیوند ها در یک شیت، موجب ارتقا قیمت هر کدام از لینک و پیوند های آن می‌شود.

با اینکه این فرمول پیج رنک گوگل سابق گردیده و به کار گیری نمیگردد، البته ایده پشت رمز آن همچنان برقرار میباشد. براین اساس در حالتی که دارنده صفحاتی می‌باشید که پیوند های بسیار متعددی در آن وجود داراست، وقت آن رسیده که یک منزل تکانی اصلی را در تارنما اجرا نمائید و تعداد پیوند ها را کاهش دهید و به صفحه ها دارای اعتبار و خوب محدود فرمایید. لینک و پیوند صفحاتی را که یوزرها عشق ای به دیدن آن ندارند، موتورهای کاوش قصد به خزیدن آن ندارند یا این که صفحاتی که دیگر از اهمیتی برخوردار نیستند را تمیز نمائید. بارها و بارها بوسیله کارشناسان seo مشاهده گردیده که با تزکیه این سیرتکامل لینک و پیوند های اضافه، سکو وب سایت بهبود پیدا کرده و صفحه ها تارنما، منزلت بالاتری را در صفحه های جستجوی گوگل پیدا کرده اند. برهان این فرمان نیز دادن سیگنال های باکیفیت خیس از پیوند ها به موتور های کاوش می‌باشد.

5. به کارگیری از لینک و پیوند های داخلی همانند قبل در بهینه سازی تاثیر متعددی ندارد، ولی به کارگیری نادر و صحیح از آن بسیار موءثر خواهد بود.

پیوند های داخلی در الگوریتم پیج رنگ کهن گوگل بسیار حیاتی بودند و جریان این پیوند ها بسیار اثرگذار بود. البته در سیستم های نو seo این اثر بسیار کم شده میباشد. صراحت دارد که اثر این پیوند ها کم شده، البته نبود آن به seo لطمه می‌زند. بنابر این بهتر میباشد از پیوند های داخلی تنها در مواقعی که به صفحه ها دارای ربط دیگر اشاره می‌گردد بهره برد تا مخاطب نیز در به کار گیری از سایت، راحتی بیشتری داشته باشد.

ساختار مناسب پیوند های داخلی
در یک ساختار ایده ال ممکن میباشد در کاغذ اساسی 100 لینک و پیوند وجود داشته باشد و در گام‌بعدی وبسایت که احتمالا دربرگیرنده یک زیرمجوعه از وبسایت میباشد 100 پیوند دیگر نیز وجود داشته باشد. تا همین جا نیز برای این دوگام طی گردیده 10000 مسیر تاسیس شده است که تمامی یک فعالیت معلوم می نمایند.

1. در تارنما های کوچک و میانگین، هیچ پیجی با سه قدم دورتر نبایست لینک و پیوند داده گردد.

قدم های دورتر در یک وبسایت در معنای اختلاف در دسته بندی است که امری نامعقول به لحاظ میرسد. بنابر این برای دوری از این فرمان، مطالب دسته ای شبیه و در حدود هم را به یکدیگر پیوند دهید.

2. پیوند ها بایستی متناسب با زمینه به عبارتی ورقه باشند.

درصورتی که کسی بر روی پیوند ها کلیک نکند، سیگنال مثبتی برای وب سایت و موتور جستجوی گوگل نخواهد بود. رجوع به ورقه گذشته پس از کلیک نیز احتمالا در معنای نا دارای ارتباط بودن برگه می‌باشد و برای حل این ایراد قطعا راه حل ای بایست اندیشید. به دلیل آن که مطلبی نبوده میباشد که مخاطب انتظار آن را داشته میباشد.

3. از یک انکر تکست اثبات برای دو پیوند در یک ورقه استعمال نکنید.

به کارگیری از یک عبارت برای دو لینک و پیوند گوناگون، یوزرها و موتورهای کاوش را سرگردان می نماید و بازدارنده از این میشود که لغات کلیدی هر برگه را شناسایی نمایند. همینطور دربین دو شیت نیز در یک واژه و کلمه کلیدی رقابت تولید می نماید که‌این عمل، سیگنال مثبتی محسوب نمی‌شود.

4. استعمال از نوفالو را برای لینک و پیوند های فرنگی کاهش دهید. این عمل کمکی به بهبود لینک و پیوند های داخلی نمی نماید.

اسفاده از نوفالو برای لینک و پیوند های فرنگی به دلیل تصور ارتقاء اعتبار پیوند های داخلی فعالیت بیهوده ایست و در الگوریتم های نو رنکینگ گوگل جایی ندارد. صرفا روش بهبود لینک و پیوند های داخلی، استعمال صحیح و به جا از آنهاست.

5. حذف لینک و پیوند های گرانبها زیر و در قبال لینک و پیوند دادن به مطالب با ارزشی که یوزرها درپی آن می‌باشند.

6. صفحه ها را سوای لینک و پیوند رها نکنید.

در وب سایت نباید هیچ ورقه باشد که لینکی به آن داده نشده باشد و همینطور هیچ شیت ای نیز نباید عاری از لینک و پیوند به جاهای دیگر وب سایت باشد.

با رعایت کلیه مواقعی که بیان شد، مطمئنا هیچ مشکلی در ساختار لینک و پیوند های داخلی تارنما وجود نخواهد داشت. ضمنا بهینه سازی لینک و پیوند های داخلی تضمین میشود و یوزرها نیز در به کار گیری از تارنما با مشکلی رو به رو نخواهند شد.


لینک و پیوند های داخلی یا این که Internal Links، هایپرلینک هایی میباشند که از یک دمین به به عبارتی دامین ارجاع داده میگردند. سئو در مشهد به صورت عامیانه خیس یک لینک و پیوند داخلی، لینکیست که به شیت دیگری از به عبارتی وبسایت اشاره می‌گردد.


مثال کد:

Keyword Text

فرمت باصرفه لینک و پیوند های داخلی
فرمت باصرفه برای لینک و پیوند های داخلی به شکلیست که انکر تکست آن مطلوب و مربوط به مسئله ورقه غرض نوشته گردد.

پیوند داخلی چه می باشد؟
پیوند های داخلی از یک شیت به برگه دیگر یک تارنما ارجاع داده می‌شوند و معمولا در سیستم مسیریابی اساسی وبسایت آیتم به کارگیری قرار میگیرند.

این نوع پیوند ها به سه عامل تحت با ارزش می‌باشند:

به یوزرها این مجال را میدهند که به راحتی بین صفحه های جا به جا شوند.
آن ها در ساخت‌و‌ساز سلسله تروتمیز صفحه ها امداد می نمایند.
آن‌ها موجب تقسیم شدن اعتبار یک ورقه بین صفحه های داخلی آن می گردند.
آیا در بهینه سازی تارنما بایست به پیوند های داخلی نیز اهمیت اعطا کرد؟
پیوند های داخلی برای مثال موردها اساسی در seo می‌باشند که از اهمیت ویژه ای برخوردارند. درین نوشته‌علمی به ارزیابی هجده فاکتور در پیوند های داخلی می‌پردازیم و هر کدام را به صورت مفصل تشریح خوا‌هیم کرد و چگونگی تاثیر این فاکتور ها را آیتم محاسبه قرار می‌دهیم. با اینکه امروزه دعوا لینک و پیوند های داخلی از موضوعات دیدنی seo نیست البته استراتژی غلط در‌این فعالیت موجب ضررهای جبران ناپذیری در seo وب سایت میشود. براین اساس شما بایستی با فاکتورهای تاثیر گذار در پیوند های داخلی آشنا باشید تا از قدم های نادرست درین عمل بپرهیزید.

خصوصیت های پیوند های داخلی
دعوا را با موضوعاتی که به طور کامل اثبات گردیده برای پیوند های داخلی میباشند استارت می‌کنیم. مراد ما از پیوند های داخلی لینکی میباشد که در تارنما وجود دارااست و به ورقه دیگری از تارنما خودمان هدایت می گردد. این سیرتکامل پیوند ها معمولا به صورت انکر تکست می‌باشند و عبارت مندرج در انکر تکست معمولا اسم کاغذ لینک و پیوند گردیده یا این که عبارتی با به عبارتی مضمون است.

لینک و پیوند های داخلی به یوزرها یاری می نماید تا از یک کاغذ به ورقه دیگر وب سایت منتقل شوند و از سایر صفحه ها وبسایت نیز بازدید نمایند. در حین های ابتدایی پیدایش وب این مورد از اهمیتی برخوردار نبود ولی امروزه به خیال مورد بهینه سازی تارنما، لینک و پیوند های داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار گردیده اند. همینطور نوع اخلاق موتورهای کاوش نیز نسبت به لینک و پیوند های داخلی و فرنگی متعدد میباشد. با این حالا لینک و پیوند های داخلی در مرتبه و اعتبار تارنما دارا‌هستند و همینطور در نوع نظارت وبسایت بوسیله موتورهای کاوش تاثیر گذارند.

1. انکر تکست در واقع محتوای پیوند داخلی خویش را در کوتاه ترین عبارت ممکن ذکر می نماید و به تماشاچی یک تصور اول از محتوای درون برگه پیوند گردیده را میدهد.

2. نوع به کارگیری پیوند از نیز از اهمیت شامل است و در‌حالتی که که لینک و پیوند، دارنده مشکلات املایی باشد و یا این که شیت متبوع دارنده نادرست باشد، مشکلاتی را برای seo تولید می نماید. همینطور در مواقعی که همت میگردد که یک انکر تکست برای تصاحب کردن رنک فراتر در همگی مکان وبسایت به صورت تکراری استعمال شود نیز قانون ها سختگیرنه ای از طرف گوگل وجود دارااست. گوگل از این عمل بسیار متنفر میباشد و در شکل مشاهده، آن وب سایت را جریمه می نماید.

به کارگیری از این سیرتکامل پیوند سازی ها که اکثر اوقات در فوتر یا این که هدر وبسیات دیده میشود عمل خیر وجود ندارد و از ایندکس شدن صفحه ها یا این که به دست آوردن رنگ خوب در موتور جستجوی گوگل خودداری می نماید. همچنان که گوگل در جریمه کردن این سیرتکامل عمل ها مشقت بار گیر میباشد، در برگردندان تغییر و تحول حالت به شرایط طبیعی نیز بسیار منعطف هست. کافیست که‌این لینک و پیوند های تکراری را از صفحه های وبسایت حذف کرده تا اخلاق مختلف گوگل را ببینید.

3. مقصود لینک و پیوند ها نیز از یک جا به مکان دیگر اساسی میباشد.

4. اهمیت برگه لینک و پیوند گردیده نیز از فاکتورهای آیتم گفت و گو می‌باشد. در شرایطی‌که در وب سایت شما صفحاتی وجود داراست که دارنده بک لینک و پیوند های بسیار زیاد از وبسایت های دیگر میباشد، به به عبارتی نسبت نیز بایستی در دادن لینک و پیوند های داخلی به آن صفحه های نیز اعتنا فرمائید. تصاحب کردن بک لینک و پیوند از وبسایت های دارای اعتبار جايگاه کاغذ را بالا می‌برد و لینک و پیوند دادن داخلی به آن نیز به یوزرها امداد می نماید تا دسترسی آسانتری بدین صفحه های لبریز بها داشته باشند و وجود این ساختار و ساخت تعادل در میان لینک و پیوند های داخلی و بک لینک و پیوند ها، قیمت آن صفحه های را دو چندان می نماید و یکی سیگنال های بسیار مثبت برای موتورهای کاوش برای دادن رنک فراتر بدین صفحه ها میباشد.

5. رابطه صفحه های نیز از فاکتورهای آیتم اعتنا میباشد. لینک و پیوند دادن از یک شیت به کاغذ دیگری که از حیث محتوا نیز شبیه با یکدیگر میباشند، از بها بالاتری نسبت به پیوند دادن از یک شیت به طور کامل نا دارای ربط است. این عمل از حیث موتور جستجوی گوگل نیز عمل بسیار مثبتی میباشد و امتیاز نیکی برای آن قائل می گردد.

6. او‌لین پیوند ورقه، طبق تست هایی که از طرف کارشناسان صورت گرفته میباشد، مهم‌ترین آن میباشد. در صورتیکه که در یک ورقه یکسری پیوند با انکر تکست های گوناگون به یک پیوند معین وجود داشته باشد، طبق تجربه فقط او‌لین انکر تکست برای گوگل اساسی میباشد و معمولا به سایر انکر تکست ها توجهی نمی نماید.

7. نوع پیوند نیز از اهمیت شامل است. پیوند گذاری با به کار گیری کدهای HTML به مراتب بهتر از استعمال از کدهای جاوا اسکریپت می‌باشد. بعضی دیده می شود که برای زیباسازی صفحه ها از کدهای جاوا اسکریپت و تصاویر برای پیوند دادن به دیگر صفحه های استعمال میگردد. البته تجربه نشان می‌دهد که لینک و پیوند دادن با به کارگیری از عبارات، اعتبار بیشتری را برای صفحه ها به توشه می‌آورد. همان گونه که در مقاله متن جایگزین تصاویر چه چیزی است نیز ذکر شد، در شکل لزوم استعمال از تصاویر برای لینک و پیوند دادن، متن جایگزین عکس ها را فراموش نکنید. به این دلیل که این متن نقش لغات را در انکر تکست بازی می نماید.

مقایسه لینک و پیوند های داخلی و بک پیوند ها
1. بک لینک و پیوند ها معمولا بها و اعتبار بیشتری به ورقه می‌دهند.

این زمینه عجیب هم نیست. بک پیوند به منزله این میباشد که فرد جداگانه دیگری شمارا تایید می نماید و به شما لینک و پیوند می دهد. پیوند های داخلی به منزله این میباشد که خودتان، شیت ای از وبسایت را تایید میکنید و موتورهای کاوش طبیعیست که با این دو گزینه به طور کامل مختلف خلق و خوی نمایند.

2. انکر تکست لینک و پیوند های داخلی تاثیر کمتری دارا‌هستند.

همان گونه که بیان شد، اشاره به صفحه ها وبسیات از روش پیوند های داخلی معمولا فعالیت بدی وجود ندارد و میتواند به درد بخور باشد، البته نباید از آن به صورت غیر طبیعی و اسپم سیرتکامل بهره برد. نباید با به کارگیری از این لینک و پیوند ها، یوزرها را فریب بخشید و آنها‌را به صفحاتی هدایت کرد که به طور کامل نا مربوط با متن مندرج در انکر تکست میباشد. در‌این‌صورت بانس ریت تارنما بالا می رود و این قضیه دستور خوشایندی وجود ندارد. در کنار این قضیه در لحاظ داشته باشید که انکر تکست پیوند های داخلی مانند بک پیوند ها از تاثیر بسیار کمتری در بهینه سازی برخوردار‌است.

3. کمبود لینک و پیوند های داخلی، اثرات منفی در آنالیر و خزیدن وبسیات بوسیله موتورهای کاوش را درپی دارااست.

نادر بودن پیوند های داخلی بازدارنده از ایندکس شدن و تصاحب کردن مرتبه از گوگل میشود و اثرات خیر را به‌دنبال نخواهد داشت. برخی حادثه می افتد که شما وبسایت خویش را در وب سایت آنالیزور مانند MOZ آزمایش می‌کنید و در گزارشات محاسبه متوجه می‌شوید که بک پیوند های اکثری به یک شیت وب سایت داده گردیده ولی هیچ پیوند داخلی برای آن در وبسیات نیست. این زمینه در شکل ادامه میتواند بسیار بغرنج خواهد شد و seo منفی را برای وب سایت به هم پا داشته باشد.

4. صفحه ها با پیوند های کمتر قیمت بیشتری برای پیوند های خویش قائل می گردند.

همانگونه که در الگوریتم پیج رنک گوگل نیز معرفی شده‌است، در یک کاغذ با چهار لینک و پیوند قیمت هر پیوند یک چهارم قیمت تمام و در به عبارتی کاغذ با پنج لینک و پیوند، بها هر لینک و پیوند معادل با یک پنجم قیمت تمام برگه هست. بنابر این به کارگیری کمتر از لینک و پیوند ها در یک شیت، موجب ارتقا قیمت هر کدام از لینک و پیوند های آن می‌شود.

با اینکه این فرمول پیج رنک گوگل سابق گردیده و به کار گیری نمیگردد، البته ایده پشت رمز آن همچنان برقرار میباشد. براین اساس در حالتی که دارنده صفحاتی می‌باشید که پیوند های بسیار متعددی در آن وجود داراست، وقت آن رسیده که یک منزل تکانی اصلی را در تارنما اجرا نمائید و تعداد پیوند ها را کاهش دهید و به صفحه ها دارای اعتبار و خوب محدود فرمایید. لینک و پیوند صفحاتی را که یوزرها عشق ای به دیدن آن ندارند، موتورهای کاوش قصد به خزیدن آن ندارند یا این که صفحاتی که دیگر از اهمیتی برخوردار نیستند را تمیز نمائید. بارها و بارها بوسیله کارشناسان seo مشاهده گردیده که با تزکیه این سیرتکامل لینک و پیوند های اضافه، سکو وب سایت بهبود پیدا کرده و صفحه ها تارنما، منزلت بالاتری را در صفحه های جستجوی گوگل پیدا کرده اند. برهان این فرمان نیز دادن سیگنال های باکیفیت خیس از پیوند ها به موتور های کاوش می‌باشد.

5. به کارگیری از لینک و پیوند های داخلی همانند قبل در بهینه سازی تاثیر متعددی ندارد، ولی به کارگیری نادر و صحیح از آن بسیار موءثر خواهد بود.

پیوند های داخلی در الگوریتم پیج رنگ کهن گوگل بسیار حیاتی بودند و جریان این پیوند ها بسیار اثرگذار بود. البته در سیستم های نو seo این اثر بسیار کم شده میباشد. صراحت دارد که اثر این پیوند ها کم شده، البته نبود آن به seo لطمه می‌زند. بنابر این بهتر میباشد از پیوند های داخلی تنها در مواقعی که به صفحه ها دارای ربط دیگر اشاره می‌گردد بهره برد تا مخاطب نیز در به کار گیری از سایت، راحتی بیشتری داشته باشد.

ساختار مناسب پیوند های داخلی
در یک ساختار ایده ال ممکن میباشد در کاغذ اساسی 100 لینک و پیوند وجود داشته باشد و در گام‌بعدی وبسایت که احتمالا دربرگیرنده یک زیرمجوعه از وبسایت میباشد 100 پیوند دیگر نیز وجود داشته باشد. تا همین جا نیز برای این دوگام طی گردیده 10000 مسیر تاسیس شده است که تمامی یک فعالیت معلوم می نمایند.

1. در تارنما های کوچک و میانگین، هیچ پیجی با سه قدم دورتر نبایست لینک و پیوند داده گردد.

قدم های دورتر در یک وبسایت در معنای اختلاف در دسته بندی است که امری نامعقول به لحاظ میرسد. بنابر این برای دوری از این فرمان، مطالب دسته ای شبیه و در حدود هم را به یکدیگر پیوند دهید.

2. پیوند ها بایستی متناسب با زمینه به عبارتی ورقه باشند.

درصورتی که کسی بر روی پیوند ها کلیک نکند، سیگنال مثبتی برای وب سایت و موتور جستجوی گوگل نخواهد بود. رجوع به ورقه گذشته پس از کلیک نیز احتمالا در معنای نا دارای ارتباط بودن برگه می‌باشد و برای حل این ایراد قطعا راه حل ای بایست اندیشید. به دلیل آن که مطلبی نبوده میباشد که مخاطب انتظار آن را داشته میباشد.

3. از یک انکر تکست اثبات برای دو پیوند در یک ورقه استعمال نکنید.

به کارگیری از یک عبارت برای دو لینک و پیوند گوناگون، یوزرها و موتورهای کاوش را سرگردان می نماید و بازدارنده از این میشود که لغات کلیدی هر برگه را شناسایی نمایند. همینطور دربین دو شیت نیز در یک واژه و کلمه کلیدی رقابت تولید می نماید که‌این عمل، سیگنال مثبتی محسوب نمی‌شود.

4. استعمال از نوفالو را برای لینک و پیوند های فرنگی کاهش دهید. این عمل کمکی به بهبود لینک و پیوند های داخلی نمی نماید.

اسفاده از نوفالو برای لینک و پیوند های فرنگی به دلیل تصور ارتقاء اعتبار پیوند های داخلی فعالیت بیهوده ایست و در الگوریتم های نو رنکینگ گوگل جایی ندارد. صرفا روش بهبود لینک و پیوند های داخلی، استعمال صحیح و به جا از آنهاست.

5. حذف لینک و پیوند های گرانبها زیر و در قبال لینک و پیوند دادن به مطالب با ارزشی که یوزرها درپی آن می‌باشند.

6. صفحه ها را سوای لینک و پیوند رها نکنید.

در وب سایت نباید هیچ ورقه باشد که لینکی به آن داده نشده باشد و همینطور هیچ شیت ای نیز نباید عاری از لینک و پیوند به جاهای دیگر وب سایت باشد.

با رعایت کلیه مواقعی که بیان شد، مطمئنا هیچ مشکلی در ساختار لینک و پیوند های داخلی تارنما وجود نخواهد داشت. ضمنا بهینه سازی لینک و پیوند های داخلی تضمین میشود و یوزرها نیز در به کار گیری از تارنما با مشکلی رو به رو نخواهند شد.

برچسب ها سئو در مشهد ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 25

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 26
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 43
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 1063
  • بازدید سال : 6191
  • بازدید کلی : 611757
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه