loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

مقالات رسمي سئو

بازدید : 236
دوشنبه 7 مهر 1399 زمان : 14:21


بعضی قدرتمند به ساخت‌و‌ساز محتوای جالب می‌باشند، بهترین سئو کار بعضی نیز میتوانند محتوای کیفیت بالا از دید seo ساخت کنند. اشخاص بسیار پاره ای میباشند که بضاعت و توان تایپ کردن محتوا با هر دو خصوصیت را دارا‌هستند.

برای پیروزی در حوزه دیجیتال مجموع محتواهای سایت از محتوای صفحه ها سرویس ها گرفته تا محتوای پست های وب لاگ، باید از نگاه یوزرها و موتورهای کاوش دیدنی جلوه نمایند. در شرایطی که جذابیت و seo در یک راستا قرار گیرند، آنوقت هر دو به یکدیگر امداد می نمایند تا برد بزرگتری به دست آید. این مسئله رازی کوچک ولی اساسی در دیجیتال مارکتینگ به حساب آورده می شود.

برای اینکه این همراستایی شکوفا گردد، دقت به seo تکنیکال تماما ضروریست. ولی بیشترین انرژی صرف نویسندگی می‌شود. متاسفانه اکثر اوقات موسسات دست به استخدام نویسندگان ضعیفی می‌زنند تا در هزینه هایشان صرفه جویی گردد.

این شیوه از هر لحاظ خطا میباشد، چرا‌که seo بر روی دوش محتوا جای‌دارد و در شکل ضعیف بودن محتوا، هر تلاشی در مورد بهینه سازی فیض ای نخواهد داشت.

در موقعیت کلی فرآیند طی گردیده بوسیله یوزرها در وصال به یک محتوای باکیفیت این سیرتکامل میباشد:

عبارتی مطابق با نیاز یوزرها در موتورهای کاوش سرچ میشود.
محتواهای بهتر و دیدنی خیس از نظر موتورهای کاوش در جايگاه بالاتری قرار میگیرند.
عنوان ها کاغذ موجب جلب دقت یوزرها گردیده و متا دیسکریپشن خوب این عشق و علاقه را بیشتر می نماید.
آن گاه یوزرها با محتوا مواجه گردیده و جذب آن میگردند.
به این ترتیب به‌این صورت یوزرها وارد سایت شما گردیده و احتمالا از شرایط استفاده کننده به وضعیت مشتری تبدیل میگردند. یوزرها با مشاهده محتواهای توانمند در سایت، به آن مارک با مسئولیت خواهند شد. سود این وفاداری فروش سهل محصول ها و ارتقا نرخ رجوع سرمایه میباشد.

در‌پی به ذکر 17 تاکتیک برای برد در ارتقا جذابیت محتوا پرداخته ایم. این تاکتیک ها به ترتیبی مندرج اند که می بایست از در آغاز آنها‌را دنبال فرمایید و آن‌گاه به موردها بعدی بروید.

1. یافتن لغت ها کلیدی
برای بسیای از بازاریابین آنلاین این عبارت به یک کلیشه تبدیل شده‌است. البته بنابر دلایلی، وسعت عظیمی از محتوا به صورت پیوسته در وب سوای پروسه درست جستجوی لغات کلیدی و عدم داشتن یک استراتژی درست در گزینش لغات کلیدی ساخت‌و‌ساز و منتشر می شوند.

با اجرای درست مراحل جستجوی لغت ها کلیدی شما از اشکال عبارات کلیدی، تعداد کاوش و واحد سنجش محبوبیت آنان با خبر میشوید. آن‌گاه می توانید پست یا این که دیگر صفحه های وبسایت خویش را بر مبنای این تحقیق سئو فرمائید.

اسم خدمات و تولیدات اساسی شما مطمئنا جز مالامال کاوش ترین عبارات کلیدی کسب و کارتان می باشند. دیگر کلمه ها کلیدی که جز زیرمجموعه های این لغت ها اساسی هستند و از حیث تعداد نیز شمارشان زیاد است، از لحاظ تعداد کاوش در سطح ذیل تری قرار دارا هستند.

اعتنا داشته باشید که حق تقدم بندی در ایجاد محتوا برای عبارات کلیدی نیز از اهمیت متعددی شامل است. برای کسب برد بهتر سفارش می‌کنیم که در آغاز برای وسیع ترین عبارات کلیدی، محتواهایی را ساخت و ساز و بعد از آن مبادرت به ایجاد محتوا برای لغت ها کلیدی معدود جستجوتر نمایید.

2. تنظیم لیستی از لغات کلیدی دارای ارتباط
در طی مراحل یافتن کلمه ها کلیدی وب سایت با دسته ای از عبارات کلیدی مواجه خواهید شد که با لغت ها کلیدی مهم شما در رابطه میباشند. مطلقا هنگامی را صرف ساخت لیستی از این کلمه ها کلیدی فرمایید. این لغات در هنگام تایپ کردن محتوا برای صفحه های مهم می‌توانند به شما امداد نمایند تا با ساخت محتوا حول آن‌ها، واحد سنجش داده ها پنهان در آن را ارتقا دهید.

3. seo و ارتقاء جذابیت تیتر شیت
حتی در شرایطی که شایسته ترین محتوا در جهان را ساخت‌و‌ساز نمائید، البته در شرایطی‌که تیتر و عنوان آن جالب نباشد، یوزرها به آن توجهی نخواهند کرد. بعضا از نویسندگان مطرح محتوا در عالم معتقدند که شما فقط دو تا سه ثانیه مجال دارید تا به واسطه عنوان اساسی برگه، یوزرها را عشق و علاقه مند به قرائت محتوا فرمایید.

از حیث seo بهتر میباشد که واژه یا این که عبارات کلیدی مهم محتوا را در اولِ تیتر آن قرار دهید. همینطور ارتفاع آن نیز باید حول و حوش 60 کاراکتر باشد.

آن گاه توجه داشته باشید که‌این تیتر دارنده یک کدام از یا این که تعدادی خصوصیت تحت باشد:

طریق انجام کاری را توضیح دهد.
قابل یقین باشد.
شم فضولی ساخت‌و‌ساز نماید.
اشاره ای به مزایای یک متاع یا این که سرویس داشته باشد.
سوالاتی در ذهن مخاطب ساخت نماید.
دو آیتمی که از نگاه روانشناسی نیز توصیه می‌شوند در شکل لزوم در تیتر ورقه وجود داشته باشند عبارتند از:

پرانتز یا این که براکت
اعداد شخص
تلاشتان در‌این راستا باشد که یوزرها را به کلیک بر روی تیتر شیت ترغیب نماید. همینطور انجام آزمایش های A/B نیز در میان تعدادی تیتر میتواند نتیجه ها نیکی برای شما به توشه آورد.

4. از یاد بردن نتیجه ها نتایج از جستجوی کلمه ها کلیدی
درحال حاضر که مراحل جستجوی عبارات کلیدی را به اتمام رسانده و عنوان اساسی محتوا را گزینش نموده اید، وقت آنست که تنها بر روی تایپ کردن محتوا متمرکز گردید.

در واقع بهتر میباشد که بهینه سازی را از ذهن خویش بیرون و بر روی خویش محتوا تمرکز نمایید. در ذهن خویش لیست کلمه ها کلیدی دارای ارتباط را به خاطر داشته و حول مسئله اساسی محتوا استارت به تایپ کردن فرمایید.

5. تقویت ذهن
برای برخی از اشخاص موسیقی موجب تقویت ذهنشان میشود. بعضا نیز با صرف چای یا این که قهوه بدین سود می رسند. این تاکتیک هر آنچه که است انجام داده و بعد از آن بر روی تایپ کردن متمرکز گردید.

6. تایپ کردن محتوا
با غرض توضیح موضوعات به بی آلایش ترین صورت ممکن آغاز به تایپ کردن اولی پیش نویس از محتوا فرمایید. سریعترین خط مش برای آسانی هر چه بیشتر مقاله و سازماندهی به آن، استارت کردن با یک چکیده از محتوای پیش رو میباشد.

مهم ترین موضوعاتی که در ذهنتان می‌باشد را نوشته و تیترهای فرعی محتوا را ساخت و ساز فرمائید. اذهان شما ممکن میباشد در گیر تغییراتی شوند، براین اساس در‌این مرحله مهم‌ترین موضوعات حول تیتر اساسی را به تحریر در بیاورید. ممکن میباشد که‌این فعالیت در بالا پاره ای نماید پیش برود، البته با تمرین و تکرار خواهید روئت کرد که عبارات با سرعت متعددی روان میشوند.

نگران درستی نوشته های خویش نباشید، بگذارید که هر چه که ذهنیت شما ساخت‌و‌ساز می نماید به تحریر دراورده خواهد شد. اعتنا داشته باشید که جمله هایتان نیز کوتاه باشد تا در مرحله تصحیح دوباره محتوا به شما امداد خواهد شد. در واقعیت با رعایت این نکته انتقال نظرها به یوزرها نیز سریعتر شکل خواهد گرفت.

برای بعضا از اشخاص تایپ کردن بر روی شیت شم بهتری ساخت‌و‌ساز می نماید و از این حیث مشکلی هم تولید نخواهد شد.

7. رویا رویی با قفل شدن ذهن
بخش اعظمی از اشخاص اعلام می نمایند که در تایپ کردن در گیر قفل خیالی می گردند و حاذق به تایپ کردن نیستند. در واقع این عذر و بهانه پذیرفته ای برای عدم انجام امور وجود ندارد. مشکلی برای به تاخیر پرتاب کردن تایپ کردن نیست. در واقع بهتر میباشد تا هنگامی که شم تایپ کردن به سراغمان بیاید شکیبایی کنیم.

در صورتیکه تایپ کردن به کار روزمره شما صورت بپذیرد، دیگر در گیر چنین حالتی نخواهید شد. در صورتی ایده ای به ذهنیت شما نمی آید، خیلی معمولی آغاز به تایپ کردن کلماتی نمائید. تنها انجام فیزیکی تایپ کردن میتواند جریان فرضی مارا به سمت صحیحی هدایت نماید.

برخی از تکنیک هایی که به استارت تایپ کردن یاری می نماید عبارتند از:

مجدد نویسی تیتر در قالب جمله
تایپ کردن یکسری URL
مجدد نویسی لیست لغات کلیدی دارای ارتباط
ذکر داده ها مربوط به محتوا و به گویش آوردن آن برای یک فرد خیالی
8. نظم دهی نوشته ها
هم اکنون با هر وضعیتی که رو به رو می‌باشید بهتر اسست که مبادرت به مرتب سازی نوشته های خویش نمائید. نوشته های نظم دهی گردیده از یک ذهن مرتب سازی گردیده نشات می‌گیرد و این نظم از دیده یوزرها نهفته نمی ماند.

درین مرحله سوالهای پایین را از خویش بپرسید:

قرار میباشد که به کجا برسیم؟
ماموریت مهم شما از این محتوا چه میباشد؟
پروسه تایپ کردن برای برخی از اشخاص به سیرتکامل ایست که نخست و انتهای یک نوشته را ساخت و آن گاه به بدنه آن دقت می نمایند. برای برخی نیز این به صورت معکوس میباشد. در هر موقعیت بهتر میباشد که صورت گزینه عشق خویش را پیدا فرمائید.

9. تهیه و تنظیم پیش نویس
اینجاست که فعالیت حقیقی وواقعی یعنی تنظیم پیش نویس شروع میشود. در‌این مرحله نیاز میباشد که چند دفعه مبادرت به تایپ کردن و اصلاح آن ها نمایید. نوشته شما ممکن میباشد که برای مثال 2500 واژه و کلمه محتوا داشته باشد. 800 واژه آن را حذف و مجدد نویسی نمایید. این پروسه را چنددفعه انجام داده تا به آن چیزی که میخواستید برسید.

10. به دور شدن از فرآیند
اصلاح یک‌سری باره محتوا مطمئنا فشار متعددی بر روی ذهن ما می‌آورد. در چنین قوانینی بهتر میباشد یکسری ساعت یا این که حتی تعدادی روز از این فرآیند بیرون گردیده تا مهیا پایانی کردن محتوا گردید. این مقطع به شما یاری می نماید تا در رجوع مجدد نگاه نو ای به محتوای ایجاد گردیده داشته باشید.

11. تکرار فرایند 9 و 10 و آغاز فرآیند seo
پروسه 9 و 10 ار تا مکان ممکن ادامه دهید. هر موقع از سود فعالیت راضی بودید، اکنون بازه آن میباشد که وارد فرآیند بهینه سازی گردید.

حاصل نتیجه ها از جستجوی لغات کلیدی را آنالیز کرده و نگاهی به لغت ها کلیدی دارای ربط بیندازید. هم اکنون که نصیب سخت تایپ کردن صورت گرفته میباشد، بعضا از لغت ها کلیدی ممکن میباشد معنای بیشتری در اینجا داشته باشند. در اینجا خویش را مکان خواننده بگذارید و از کلمه ها کلیدی دارای ارتباط به صورت طبیعی استعمال نمائید.

12. نظم دهی دوباره
اکنون که از طریق به فعالیت بردن کلمه ها کلیدی راضی می باشید، وقت آن میباشد که مجددا نگاهی همچون مخاطب به نوشته داشته باشید. نوشته را بلند برای خویش خوانده و از وجود کل تیترهای فرعی اطمینان نتایج نمائید.

با انجام این روند به طور حقیقی و واقعی متوجه خواهید شد که نقاط ضعف محتوا در کجاست. آن‌گاه میتوانید آن را اصلاح کرده و مجداد پروسه بهینه سازی را پیاده سازی نمایید.

13. دقت به متا دیسکریپشن
بعداز ساخت‌و‌ساز یک پیش نویس بدون نقص وقت آنست که سراغ تایپ کردن یک متا دیسکریپشن برای آن بروید.

اگرچه گوگل متا دیسکریپشن را فاکتوری برای جايگاه بندی نمی داند، البته این توضیح کوتاه می‌تواند تاثیر متعددی بر روی نرخ کلیک یوزرها در نتیجه ها کاوش داشته باشد. تیتر برگه او‌لین چیزیست که استفاده کننده از وبسایت ما در حاصل کاوش می بیند و متا دیسکریپشن قادر است آن را قدرتمند خیس یا این که حتی ضعیف خیس جلوه دهد.

در شکل قابلیت و امکان از عبارات کلیدی در متا دیسکریپشن نیز استعمال کنید. وجود این لغات کلیدی در متا دیسکریپشن موجب پررنگ شدن آنان در نتیجه ها کاوش گردیده و موجب جلب دقت بیشتر یوزرها می‌شود. اعتنا داشته باشید که متا دیسکریپشن را به نحوی بنویسید که شم فضولی را در یوزرها بر انگیخته نماید و از این روش آن ها ترغیب به کلیک بر روی سایت شما شوند.

14. seo
در‌این قسمت نیاز میباشد که به سئو گزینه های پایین بپردازید:

ساختار URL
تیتر محتوا
تیترهای فرعی (از لغات کلیدی در آن‌ها به کار گیری کرده و از تگ های H2، H3 و مابقی به صورت مطلوب استعمال فرمائید)
متن جایگزین تصاویر (از لغت ها کلیدی به صورت متناسب در آن ها به کار گیری فرمائید)
15. سئو لینک و پیوند ها
بخش اعظمی از اشخاص در‌این مرحله اهمیت پیوند های داخلی را نادیده میگیرند. آنچه که در متن یا این که تصاویر بروز داده می گردد بر روی تجربه کاربری تاثیر گذار میباشد.

سئو لینک و پیوند های داخلی: لغت ها کلیدی مطلوب را دربین متن یافته و به صفحه های مربوط به زمینه آن لغات پیوند داخلی دهید. از جمله نگاهی به انتهای همین محتوا انداخته تا با لینک و پیوند های داخلی باصرفه آشنا گردید.
seo پیوند های فرنگی: لینک و پیوند دادن به منابع دارای اعتبار و توکل بر داده های آنان قادر است موجب ارتقا اعتبار محتوای درج شده بوسیله شما نیز خواهد شد.
توجه داشته باشید که لینک و پیوند های داخلی نوشته شو در راستای مسئله محتوای شما باشد. بخش اعظمی از یوزرها عشق مندند که بعد از مطالعه یک محتوا، در شکل وجود محتوای تکمیل کننده یا این که مربوط به آن قضیه، به مطالعه خویش ادامه دهند.

16. ارزیابی دوباره نوشته پیش از تکثیر
استرس مرتبط با پارامترهای مربوط به بهینه سازی محتوا بعداز آپلود نوشته در وبسایت، معمولا بیشتر می گردند. پیوند های داخلی، seo متا دیسکریپشن و ساختار URL جزیی از این دست مسائل میباشد.

اینجاست که نظارت دوباره آن ها می‌تواند مبادرت مثبتی تلقی خواهد شد. سیستم مدیر محتوایی مانند وردپرس حتی به شما قابلیت می‌دهد تا پیش نمایشی از محتوا را پیش از تکثیر ببینید. اینگونه می‌توانید اشتباهاتی که حتی شایسته ترین ویرایشگر نیز توانا به شناسایی آن وجود ندارد را پیش از نشر و به لطف مشاهده پیش اکران شناسایی فرمائید.

17. سود بردن از توان شبکه های عمومی
با به کارگیری از شبکه های مردمی مانند توییتر واحد سنجش مشاهده محتوای خویش را ارتقا دهید. هر نوشته ای نیاز به تقویت داشته و شبکه‌های‌اجتماعی از این لحاظ جز شایسته ترین ابزارها محسوب می گردند.

عده بندی

از ابتدایی ترین پارامترهای ساخت و ساز محتوا یعنی پیدا شدن محتوا به وسیله یوزرها و دیدنی بودن آن غافل نشوید. برای برد در دراز بازه زمانی نباید هیچکدام را از حافظه ببرید. مخلوط این دو پارامتر حاصل فوق العاده ای برای شما به دست خواهد آورد.

رجوع سرمایه به دست آمده از این نحوه روز آپ تو دیت بیشتر نیز می شود، به این دلیل که یک محتوای حاذق، روز آپدیت با هر کلیک بیشتر، اقتدار بیشتری نیز کسب می نماید. در حالی که شایسته ترین کمپین تبلیغاتی نیز تا جایی نمایش داده میشود که شما بر روی آن سپرده گذاری کرده باشید و با اتمام سپرده گذاری، اکران تبلیغ شما نیز محو شود.

با طی کردن مراحلی که در‌این مقاله برای شما رسم شد می‌توانید محتوایی جالب و گزینه پسند یوزرها و موتورهای کاوش ایجاد فرمایید. محتوای جالب و مبنی بر seo چیزی وجود ندارد که کسی بتواند آن را نفی نماید. به این ترتیب از آن غافل نشوید.


بعضی قدرتمند به ساخت‌و‌ساز محتوای جالب می‌باشند، بهترین سئو کار بعضی نیز میتوانند محتوای کیفیت بالا از دید seo ساخت کنند. اشخاص بسیار پاره ای میباشند که بضاعت و توان تایپ کردن محتوا با هر دو خصوصیت را دارا‌هستند.

برای پیروزی در حوزه دیجیتال مجموع محتواهای سایت از محتوای صفحه ها سرویس ها گرفته تا محتوای پست های وب لاگ، باید از نگاه یوزرها و موتورهای کاوش دیدنی جلوه نمایند. در شرایطی که جذابیت و seo در یک راستا قرار گیرند، آنوقت هر دو به یکدیگر امداد می نمایند تا برد بزرگتری به دست آید. این مسئله رازی کوچک ولی اساسی در دیجیتال مارکتینگ به حساب آورده می شود.

برای اینکه این همراستایی شکوفا گردد، دقت به seo تکنیکال تماما ضروریست. ولی بیشترین انرژی صرف نویسندگی می‌شود. متاسفانه اکثر اوقات موسسات دست به استخدام نویسندگان ضعیفی می‌زنند تا در هزینه هایشان صرفه جویی گردد.

این شیوه از هر لحاظ خطا میباشد، چرا‌که seo بر روی دوش محتوا جای‌دارد و در شکل ضعیف بودن محتوا، هر تلاشی در مورد بهینه سازی فیض ای نخواهد داشت.

در موقعیت کلی فرآیند طی گردیده بوسیله یوزرها در وصال به یک محتوای باکیفیت این سیرتکامل میباشد:

عبارتی مطابق با نیاز یوزرها در موتورهای کاوش سرچ میشود.
محتواهای بهتر و دیدنی خیس از نظر موتورهای کاوش در جايگاه بالاتری قرار میگیرند.
عنوان ها کاغذ موجب جلب دقت یوزرها گردیده و متا دیسکریپشن خوب این عشق و علاقه را بیشتر می نماید.
آن گاه یوزرها با محتوا مواجه گردیده و جذب آن میگردند.
به این ترتیب به‌این صورت یوزرها وارد سایت شما گردیده و احتمالا از شرایط استفاده کننده به وضعیت مشتری تبدیل میگردند. یوزرها با مشاهده محتواهای توانمند در سایت، به آن مارک با مسئولیت خواهند شد. سود این وفاداری فروش سهل محصول ها و ارتقا نرخ رجوع سرمایه میباشد.

در‌پی به ذکر 17 تاکتیک برای برد در ارتقا جذابیت محتوا پرداخته ایم. این تاکتیک ها به ترتیبی مندرج اند که می بایست از در آغاز آنها‌را دنبال فرمایید و آن‌گاه به موردها بعدی بروید.

1. یافتن لغت ها کلیدی
برای بسیای از بازاریابین آنلاین این عبارت به یک کلیشه تبدیل شده‌است. البته بنابر دلایلی، وسعت عظیمی از محتوا به صورت پیوسته در وب سوای پروسه درست جستجوی لغات کلیدی و عدم داشتن یک استراتژی درست در گزینش لغات کلیدی ساخت‌و‌ساز و منتشر می شوند.

با اجرای درست مراحل جستجوی لغت ها کلیدی شما از اشکال عبارات کلیدی، تعداد کاوش و واحد سنجش محبوبیت آنان با خبر میشوید. آن‌گاه می توانید پست یا این که دیگر صفحه های وبسایت خویش را بر مبنای این تحقیق سئو فرمائید.

اسم خدمات و تولیدات اساسی شما مطمئنا جز مالامال کاوش ترین عبارات کلیدی کسب و کارتان می باشند. دیگر کلمه ها کلیدی که جز زیرمجموعه های این لغت ها اساسی هستند و از حیث تعداد نیز شمارشان زیاد است، از لحاظ تعداد کاوش در سطح ذیل تری قرار دارا هستند.

اعتنا داشته باشید که حق تقدم بندی در ایجاد محتوا برای عبارات کلیدی نیز از اهمیت متعددی شامل است. برای کسب برد بهتر سفارش می‌کنیم که در آغاز برای وسیع ترین عبارات کلیدی، محتواهایی را ساخت و ساز و بعد از آن مبادرت به ایجاد محتوا برای لغت ها کلیدی معدود جستجوتر نمایید.

2. تنظیم لیستی از لغات کلیدی دارای ارتباط
در طی مراحل یافتن کلمه ها کلیدی وب سایت با دسته ای از عبارات کلیدی مواجه خواهید شد که با لغت ها کلیدی مهم شما در رابطه میباشند. مطلقا هنگامی را صرف ساخت لیستی از این کلمه ها کلیدی فرمایید. این لغات در هنگام تایپ کردن محتوا برای صفحه های مهم می‌توانند به شما امداد نمایند تا با ساخت محتوا حول آن‌ها، واحد سنجش داده ها پنهان در آن را ارتقا دهید.

3. seo و ارتقاء جذابیت تیتر شیت
حتی در شرایطی که شایسته ترین محتوا در جهان را ساخت‌و‌ساز نمائید، البته در شرایطی‌که تیتر و عنوان آن جالب نباشد، یوزرها به آن توجهی نخواهند کرد. بعضا از نویسندگان مطرح محتوا در عالم معتقدند که شما فقط دو تا سه ثانیه مجال دارید تا به واسطه عنوان اساسی برگه، یوزرها را عشق و علاقه مند به قرائت محتوا فرمایید.

از حیث seo بهتر میباشد که واژه یا این که عبارات کلیدی مهم محتوا را در اولِ تیتر آن قرار دهید. همینطور ارتفاع آن نیز باید حول و حوش 60 کاراکتر باشد.

آن گاه توجه داشته باشید که‌این تیتر دارنده یک کدام از یا این که تعدادی خصوصیت تحت باشد:

طریق انجام کاری را توضیح دهد.
قابل یقین باشد.
شم فضولی ساخت‌و‌ساز نماید.
اشاره ای به مزایای یک متاع یا این که سرویس داشته باشد.
سوالاتی در ذهن مخاطب ساخت نماید.
دو آیتمی که از نگاه روانشناسی نیز توصیه می‌شوند در شکل لزوم در تیتر ورقه وجود داشته باشند عبارتند از:

پرانتز یا این که براکت
اعداد شخص
تلاشتان در‌این راستا باشد که یوزرها را به کلیک بر روی تیتر شیت ترغیب نماید. همینطور انجام آزمایش های A/B نیز در میان تعدادی تیتر میتواند نتیجه ها نیکی برای شما به توشه آورد.

4. از یاد بردن نتیجه ها نتایج از جستجوی کلمه ها کلیدی
درحال حاضر که مراحل جستجوی عبارات کلیدی را به اتمام رسانده و عنوان اساسی محتوا را گزینش نموده اید، وقت آنست که تنها بر روی تایپ کردن محتوا متمرکز گردید.

در واقع بهتر میباشد که بهینه سازی را از ذهن خویش بیرون و بر روی خویش محتوا تمرکز نمایید. در ذهن خویش لیست کلمه ها کلیدی دارای ارتباط را به خاطر داشته و حول مسئله اساسی محتوا استارت به تایپ کردن فرمایید.

5. تقویت ذهن
برای برخی از اشخاص موسیقی موجب تقویت ذهنشان میشود. بعضا نیز با صرف چای یا این که قهوه بدین سود می رسند. این تاکتیک هر آنچه که است انجام داده و بعد از آن بر روی تایپ کردن متمرکز گردید.

6. تایپ کردن محتوا
با غرض توضیح موضوعات به بی آلایش ترین صورت ممکن آغاز به تایپ کردن اولی پیش نویس از محتوا فرمایید. سریعترین خط مش برای آسانی هر چه بیشتر مقاله و سازماندهی به آن، استارت کردن با یک چکیده از محتوای پیش رو میباشد.

مهم ترین موضوعاتی که در ذهنتان می‌باشد را نوشته و تیترهای فرعی محتوا را ساخت و ساز فرمائید. اذهان شما ممکن میباشد در گیر تغییراتی شوند، براین اساس در‌این مرحله مهم‌ترین موضوعات حول تیتر اساسی را به تحریر در بیاورید. ممکن میباشد که‌این فعالیت در بالا پاره ای نماید پیش برود، البته با تمرین و تکرار خواهید روئت کرد که عبارات با سرعت متعددی روان میشوند.

نگران درستی نوشته های خویش نباشید، بگذارید که هر چه که ذهنیت شما ساخت‌و‌ساز می نماید به تحریر دراورده خواهد شد. اعتنا داشته باشید که جمله هایتان نیز کوتاه باشد تا در مرحله تصحیح دوباره محتوا به شما امداد خواهد شد. در واقعیت با رعایت این نکته انتقال نظرها به یوزرها نیز سریعتر شکل خواهد گرفت.

برای بعضا از اشخاص تایپ کردن بر روی شیت شم بهتری ساخت‌و‌ساز می نماید و از این حیث مشکلی هم تولید نخواهد شد.

7. رویا رویی با قفل شدن ذهن
بخش اعظمی از اشخاص اعلام می نمایند که در تایپ کردن در گیر قفل خیالی می گردند و حاذق به تایپ کردن نیستند. در واقع این عذر و بهانه پذیرفته ای برای عدم انجام امور وجود ندارد. مشکلی برای به تاخیر پرتاب کردن تایپ کردن نیست. در واقع بهتر میباشد تا هنگامی که شم تایپ کردن به سراغمان بیاید شکیبایی کنیم.

در صورتیکه تایپ کردن به کار روزمره شما صورت بپذیرد، دیگر در گیر چنین حالتی نخواهید شد. در صورتی ایده ای به ذهنیت شما نمی آید، خیلی معمولی آغاز به تایپ کردن کلماتی نمائید. تنها انجام فیزیکی تایپ کردن میتواند جریان فرضی مارا به سمت صحیحی هدایت نماید.

برخی از تکنیک هایی که به استارت تایپ کردن یاری می نماید عبارتند از:

مجدد نویسی تیتر در قالب جمله
تایپ کردن یکسری URL
مجدد نویسی لیست لغات کلیدی دارای ارتباط
ذکر داده ها مربوط به محتوا و به گویش آوردن آن برای یک فرد خیالی
8. نظم دهی نوشته ها
هم اکنون با هر وضعیتی که رو به رو می‌باشید بهتر اسست که مبادرت به مرتب سازی نوشته های خویش نمائید. نوشته های نظم دهی گردیده از یک ذهن مرتب سازی گردیده نشات می‌گیرد و این نظم از دیده یوزرها نهفته نمی ماند.

درین مرحله سوالهای پایین را از خویش بپرسید:

قرار میباشد که به کجا برسیم؟
ماموریت مهم شما از این محتوا چه میباشد؟
پروسه تایپ کردن برای برخی از اشخاص به سیرتکامل ایست که نخست و انتهای یک نوشته را ساخت و آن گاه به بدنه آن دقت می نمایند. برای برخی نیز این به صورت معکوس میباشد. در هر موقعیت بهتر میباشد که صورت گزینه عشق خویش را پیدا فرمائید.

9. تهیه و تنظیم پیش نویس
اینجاست که فعالیت حقیقی وواقعی یعنی تنظیم پیش نویس شروع میشود. در‌این مرحله نیاز میباشد که چند دفعه مبادرت به تایپ کردن و اصلاح آن ها نمایید. نوشته شما ممکن میباشد که برای مثال 2500 واژه و کلمه محتوا داشته باشد. 800 واژه آن را حذف و مجدد نویسی نمایید. این پروسه را چنددفعه انجام داده تا به آن چیزی که میخواستید برسید.

10. به دور شدن از فرآیند
اصلاح یک‌سری باره محتوا مطمئنا فشار متعددی بر روی ذهن ما می‌آورد. در چنین قوانینی بهتر میباشد یکسری ساعت یا این که حتی تعدادی روز از این فرآیند بیرون گردیده تا مهیا پایانی کردن محتوا گردید. این مقطع به شما یاری می نماید تا در رجوع مجدد نگاه نو ای به محتوای ایجاد گردیده داشته باشید.

11. تکرار فرایند 9 و 10 و آغاز فرآیند seo
پروسه 9 و 10 ار تا مکان ممکن ادامه دهید. هر موقع از سود فعالیت راضی بودید، اکنون بازه آن میباشد که وارد فرآیند بهینه سازی گردید.

حاصل نتیجه ها از جستجوی لغات کلیدی را آنالیز کرده و نگاهی به لغت ها کلیدی دارای ربط بیندازید. هم اکنون که نصیب سخت تایپ کردن صورت گرفته میباشد، بعضا از لغت ها کلیدی ممکن میباشد معنای بیشتری در اینجا داشته باشند. در اینجا خویش را مکان خواننده بگذارید و از کلمه ها کلیدی دارای ارتباط به صورت طبیعی استعمال نمائید.

12. نظم دهی دوباره
اکنون که از طریق به فعالیت بردن کلمه ها کلیدی راضی می باشید، وقت آن میباشد که مجددا نگاهی همچون مخاطب به نوشته داشته باشید. نوشته را بلند برای خویش خوانده و از وجود کل تیترهای فرعی اطمینان نتایج نمائید.

با انجام این روند به طور حقیقی و واقعی متوجه خواهید شد که نقاط ضعف محتوا در کجاست. آن‌گاه میتوانید آن را اصلاح کرده و مجداد پروسه بهینه سازی را پیاده سازی نمایید.

13. دقت به متا دیسکریپشن
بعداز ساخت‌و‌ساز یک پیش نویس بدون نقص وقت آنست که سراغ تایپ کردن یک متا دیسکریپشن برای آن بروید.

اگرچه گوگل متا دیسکریپشن را فاکتوری برای جايگاه بندی نمی داند، البته این توضیح کوتاه می‌تواند تاثیر متعددی بر روی نرخ کلیک یوزرها در نتیجه ها کاوش داشته باشد. تیتر برگه او‌لین چیزیست که استفاده کننده از وبسایت ما در حاصل کاوش می بیند و متا دیسکریپشن قادر است آن را قدرتمند خیس یا این که حتی ضعیف خیس جلوه دهد.

در شکل قابلیت و امکان از عبارات کلیدی در متا دیسکریپشن نیز استعمال کنید. وجود این لغات کلیدی در متا دیسکریپشن موجب پررنگ شدن آنان در نتیجه ها کاوش گردیده و موجب جلب دقت بیشتر یوزرها می‌شود. اعتنا داشته باشید که متا دیسکریپشن را به نحوی بنویسید که شم فضولی را در یوزرها بر انگیخته نماید و از این روش آن ها ترغیب به کلیک بر روی سایت شما شوند.

14. seo
در‌این قسمت نیاز میباشد که به سئو گزینه های پایین بپردازید:

ساختار URL
تیتر محتوا
تیترهای فرعی (از لغات کلیدی در آن‌ها به کار گیری کرده و از تگ های H2، H3 و مابقی به صورت مطلوب استعمال فرمائید)
متن جایگزین تصاویر (از لغت ها کلیدی به صورت متناسب در آن ها به کار گیری فرمائید)
15. سئو لینک و پیوند ها
بخش اعظمی از اشخاص در‌این مرحله اهمیت پیوند های داخلی را نادیده میگیرند. آنچه که در متن یا این که تصاویر بروز داده می گردد بر روی تجربه کاربری تاثیر گذار میباشد.

سئو لینک و پیوند های داخلی: لغت ها کلیدی مطلوب را دربین متن یافته و به صفحه های مربوط به زمینه آن لغات پیوند داخلی دهید. از جمله نگاهی به انتهای همین محتوا انداخته تا با لینک و پیوند های داخلی باصرفه آشنا گردید.
seo پیوند های فرنگی: لینک و پیوند دادن به منابع دارای اعتبار و توکل بر داده های آنان قادر است موجب ارتقا اعتبار محتوای درج شده بوسیله شما نیز خواهد شد.
توجه داشته باشید که لینک و پیوند های داخلی نوشته شو در راستای مسئله محتوای شما باشد. بخش اعظمی از یوزرها عشق مندند که بعد از مطالعه یک محتوا، در شکل وجود محتوای تکمیل کننده یا این که مربوط به آن قضیه، به مطالعه خویش ادامه دهند.

16. ارزیابی دوباره نوشته پیش از تکثیر
استرس مرتبط با پارامترهای مربوط به بهینه سازی محتوا بعداز آپلود نوشته در وبسایت، معمولا بیشتر می گردند. پیوند های داخلی، seo متا دیسکریپشن و ساختار URL جزیی از این دست مسائل میباشد.

اینجاست که نظارت دوباره آن ها می‌تواند مبادرت مثبتی تلقی خواهد شد. سیستم مدیر محتوایی مانند وردپرس حتی به شما قابلیت می‌دهد تا پیش نمایشی از محتوا را پیش از تکثیر ببینید. اینگونه می‌توانید اشتباهاتی که حتی شایسته ترین ویرایشگر نیز توانا به شناسایی آن وجود ندارد را پیش از نشر و به لطف مشاهده پیش اکران شناسایی فرمائید.

17. سود بردن از توان شبکه های عمومی
با به کارگیری از شبکه های مردمی مانند توییتر واحد سنجش مشاهده محتوای خویش را ارتقا دهید. هر نوشته ای نیاز به تقویت داشته و شبکه‌های‌اجتماعی از این لحاظ جز شایسته ترین ابزارها محسوب می گردند.

عده بندی

از ابتدایی ترین پارامترهای ساخت و ساز محتوا یعنی پیدا شدن محتوا به وسیله یوزرها و دیدنی بودن آن غافل نشوید. برای برد در دراز بازه زمانی نباید هیچکدام را از حافظه ببرید. مخلوط این دو پارامتر حاصل فوق العاده ای برای شما به دست خواهد آورد.

رجوع سرمایه به دست آمده از این نحوه روز آپ تو دیت بیشتر نیز می شود، به این دلیل که یک محتوای حاذق، روز آپدیت با هر کلیک بیشتر، اقتدار بیشتری نیز کسب می نماید. در حالی که شایسته ترین کمپین تبلیغاتی نیز تا جایی نمایش داده میشود که شما بر روی آن سپرده گذاری کرده باشید و با اتمام سپرده گذاری، اکران تبلیغ شما نیز محو شود.

با طی کردن مراحلی که در‌این مقاله برای شما رسم شد می‌توانید محتوایی جالب و گزینه پسند یوزرها و موتورهای کاوش ایجاد فرمایید. محتوای جالب و مبنی بر seo چیزی وجود ندارد که کسی بتواند آن را نفی نماید. به این ترتیب از آن غافل نشوید.

برچسب ها بهترین سئو کار ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 25

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 39
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 1134
  • بازدید سال : 6262
  • بازدید کلی : 611828
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه