loading...

مرجع مقالات رسمي سئو

مقالات رسمي سئو

بازدید : 410
دوشنبه 9 تير 1399 زمان : 23:28

به حساب آوردن لیست سئو 2020 یکی‌از کامل‌ترین بازنگری لیست‌های سئو در اینترنت است، بنابراین در صورتی میخواهد از برترین‌های گوگل در 2020 باشید از باز‌بینی لیست تحت استعمال فرمایید.

اگر شما میخواهید در گوگل بالترین سکو رو بدست بیاربد، دلداده این آنالیز لیست کامل خواهید شد.

خوب بریم سرفصل آنالیز لیست seo برای بهینه سازی وبسایت رو با هم مرور کنیم.

بررسی لیست مبنا seo
به حساب آوردن لیست جستجوی سئو در مشهد کلید کلمات
آنالیز لیست seo باطن سایت On-Page seo
نظارت لیست بهینه سازی فنی
تحلیل لیست بررسی محتویات
آنالیز لیست و نقشه لینک سازی
پاداش اول: تاکتیک ها و نکات پیشرفته سئو
اجرو پاداش دوم: نمونه کاربردی پیاده سازی شده
فایده
فایده
بازبینی لیست مبنا seo
اول بریم به باز‌نگری سئو مبنا جاییکه بایستی خیال و خاطر بگیریم چطور از ابزارهای رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده کنیم.

1. تنظیمات کنسول جستجو گوگل (Setup The Google Search Console)
قدرتمندترین ابزار مجانی بهینه سازی، کنسول سرچ گوگل است.

شما در سایت خود محتوا، تولیدها یا خدمات تخصصی و محلی ارائه میکنید. و قصد دارید آن ها را در معرض دید همگان قرار دهید تا بتوانید به فروش و سود بیشتری برسید. شما با ثبت محتوا و محصول ها‌تان در گوگل میتوانید آنها‌را جهانی فرمائید و به افراد زیادی که هر روز از اینترنت استفاده مینمایند، نمایش دهید.

برای همین ماه‌ها برروی سئوی وب‌وبسایت خود کار می‌کنید، تا در نتیجه ها جستجوی گوگل دیده شوید. انواع و اقسام تکنیک‌های سئو و ارتقاء بازدید را به عمل میبیرید: استراتژی محتوا می‌چینید، تا پای جان مشغول ایجاد محتوا می شوید و هر آنچه که از لینک‌سازی میدانید را به کار گیری می‌کنید. البته همچنان به نتیجه دلخواه خود نمی‌رسید!


کنسول سرچ گوگل
دقیقن همینجاست که google webmaster tools به یاری شما خواهد آمد! گوگل وبمستر تولز (یا بهتر است آن را با نام جدیدش کنسول جستجوی گوگل - Google Search Console صدا کنیم) ابزاری است که به شما کمک می کند بر کارایی تارنما خود در نتیجه ها جستجوی گوگل به حساب آوردن نمائید و از مشکلات احتمالی سایت‌تان با گوگل آگاه شوید.

این ابزار طراحی شده تا به شما یاری کنه که بتونید فایده تلاش سایتتون رو در موتور جستجو گوگل دنبال و مشاهده کنید. گوگل سرچ کنسول حاوی یک مجموعه کامل از ویژگی های موثر است شبیه به:

کدام کیوردها برای شما ترافیک می‌آورند.
قراردادن نقشه وبسایت برای موتور جستجو گوگل
حل کردن خطاهای وبسایت
دریافت پیام از تیم گوگل سرچ کنسول
و اضافه
درصورتی که شما برای سئو جدی هستید، پس برای اولین قدم تنظیمات سرچ کنسول گوگل رو انجام بدید.

2. نصب ابزار وبمستر Bing مایکروسافت
آیا Bing هم به همان اندازه Google دوست داستنی است؟ بی تردید نه. البته سرویس bing یکی‌از کنسول های وب مستر مورد استفاده در دنیاست.

از زمانیکه شرکت مایکروسافت موتور جستجوی خود را با نام Bing معرفی کرد توجه بسیاری از وبمسترها و فعالان قضیه بهینه سازی و بهینه سازی را به خود جلب کرده است. موتور جستجوی Bing بعداز گوگل در رتبه دوم ایستاده و انتظار میرود در سالهای پیش رو سهم بیشتری از کاربران اینترنتی را به خود جلب کند.

همچنین پس از زمان ها او‌لین بار می باشد که یک رقیب نسبتا کار کشته برای گوگل پیدا شده که میتوان تا حدی به آن امیدوار بود. با اینکه گوگل نقش و اهمیت بالایی در اینترنت و تبلیغات دارد شاید وجود یک رقیب بدون شوخی بتواند موجب سرویس دهی بهتر و عملکرد بیش تر برای مراقبت کاربران شود. در رویارویی در میان موتورهای جستجوی بینگ و گوگل کاربران اینترنتی برنده خواهند بود.


سرچ کنسول Bing
موتور جستجوی Bing در ماه آوریل 2012، 15.4 درصد از بازار را در دست داشت که در حال حاضر به 16.9 درصد افزایش یافته می باشد و همچنان مراحل افزایشی خود را دارد.

3. تنظیم گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس بهترین ابزار برای دیدن اینکه مردم چطور و از چه کانال هایی وارد سایت میگردند می‌باشد.

گوگل آنالیتیکس، یک سرویس رایگان تجزیه و ارزیابی ترافیک وب سایت است که شرکت گوگل از سال 2005 در اختیار کاربران قرار داده می باشد. امروزه گوگل آنالیتیکس ابزار مهمی برای کشف، تعبیر و تفسیر و ارتباط در میان الگوهای معنادار در ترافیک تارنما ها میباشد، که به طور گسترده بوسیله کاربران به کار گیری می شود. سرویس گوگل آنالیتیکس به مدیران وب سایت ها کمک مینماید تا مراحل جمع آوری و محاسبه داده های وب سایت خود را به شکلی دقیق و کامل انجام دهند.

در اینجا منابعی جهت نصب و فعال سازی گوگل آنالیتیکس خواهید یافت

اعمال تنظیمات سئو فنی مانند robots.txt and sitemaps ضروری است.

گوگل آنالیتیکس
مفیدترین ویژگی های گوگل آنالیتیکس عبارتنداز:

معیار بازدید از وبسایت شما چگونه بوده است.
از بین بازدیدکنندگان یک‌سری درصد کاربران نو بوده اند و یک‌سری درصد قبلاً به وب سایت شما راز زده اند.
بیشترین و کمترین بازدیدها مربوط به کدام صفحات بوده می باشد.
میانگین هنگامی کاربران، هنگامی که از وب سایت شما استفاده می‌نمایند چقدر می باشد.
نرخ تبدیل در وب سایت شما یک‌سری درصد است.
اطلاعات رفتاری کاربران به چه فیس است.
کدام مطالب مورد دقت کاربران قرار گرفته می باشد.
طرز جذب کاربر چه‌گونه بوده است و کاربر از چه طریقی به وب سایت شما وارد شده می باشد.
نکته حائض اهمیت: گوگل آنالیتیکس قادر است به گوگل سرچ کنسول شما متصل شده و گزارشات خیر و خوبی را به گوگل آنالیتیکس ارسال کند.

بیش تر بخوانید: هزینه سئو یا تعرفه سئو
بررسی لیست جستجوی کلید کلمه و واژه ها
تحقیق واژه کلیدی،شالوده بهینه سازی می باشد اما از آن مهمتر یافتن راه صحیح برای جمع آوری این لغات کلیدی است و در این لیست باز بینی به شما نشان می دهم که چه گونه سریع کلمه ها کلیدی را که مشتریان شما جستجو می نمایند پیدا نمائید.

نسبتاً میتوان اذعان کرد اولی و مهمترین قدم برای بهینه سازی ، تحقیق جامع کلمه ها کلیدی می باشد. متاسفانه مشکلی که در وب سایت‌های ایرانی داریم این است که به طور دقیق و مشخص و معلوم در خصوص لغت ها کلیدی تحقیق نمی کنیم و صرفا روی چند کلمه کلیدی که حس می کنیم بسیار جست و جو می شوند و مناسب میباشند میخواهیم جزو نتایج برتر موتور های جست و جو (گوگل) باشیم و به هیچ وجهً نمیدانیم که در منطقهی کاری ما چه لغت ها کلیدی میباشند که سرچ خوب و کاملا مرتبطی به کسب و کار ما دارند.

1. کلید واژه های بلند را با "سفارش Google" کشف نمائید
بی تردیدً تابه‌اینک با پیشنهادات گوگل (google suggest) در حین جست‌وجو مواجه شده‌اید. این پیشنهادات مبنی بر آخرین محاسبات گوگل در زمینه‌ی جست‌وجو های کاربران در روز ها و حتی ساعت ها اخیر است. براین اساس استفاده از لغت ها پیشنهادی گوگل می تواند بهترین کلمه‌های کلیدی برای مطالب سایت شما باشد. عبارت‌های موردنظر خود را تایپ کرده و پیشنهادات گوگل را به لیست خود بیش تر کنید. میتوانید بعد از کلمه مدنظر خود تنها یک سخن از حروف (در جست‌وجو فارسی و یا انگلیسی) را نیز بزنید. دراین‌صورت پیشنهادهای بیشتری توسط گوگل را اختصاصی به مقدمه با آن کلام دریافت میکنید.

این بدان معنی است که آنها عبارات کلیدی خوبی برای بهینه سازی سئو تارنما شما می‌باشند.

نکته مهم: از Keywordtool.io دیدن فرمایید. این ابزار لغت ها کلیدی Google Suggest را ذخیره می‌کند ، که سبب می‌گردد این فرآیند مقیاس گذاری بسیار عادی تر شود.


جستجوی کیوردهای هدف در گوگل

استفاده از تارنما Keywordtool.io

2. کلمه ها کلیدی توانا را در Google Keyword Planner پیدا نمایید
ابزار گوگل کیورد پلنر (google keyword planner) یک کدام از بهترین ابزار گوگل می باشد که از آن می‌توان برای پیدا کردن عبارات کلیدی برای سئو و بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل ادوردز به کار گرفت.

احتمالا شما نیز مانند اکثری از مشتاقان seo نام‌ بسیاری از ابزارهای بدون‌پول یا پولی مربوط به گزینش عبارات کلیدی را شنیده و درباره آنان کنجکاوی به خرج داده‌اید. ابزارهایی نظیر keyword planner و keyword finder به گوش بسیاری از ما آشناست. از این فی مابین ابزار keyword planner اینک بخشی از برنامه گوگل ادز می باشد. ابزار کیورد پلنر که سابقا keyword tools نام داشت در حال حاضر به عنوان یک سرویس گوگل مهم ترین ابزار برای باز نگری لغات کلیدی و دانستن واحد سنجش جستجوی آن‌ها در تحقیق کلمات کلیدی به شمار می‌رود. اگرچه که ابزار keyword planner اصولا برای فهم آمار تبلیغات کلیکی گوگل طراحی شده با این در حال حاضر یکی آشناترین ابزارها برای سئوکاران محسوب میشود.


ابزار گوگل کیورد پلنر
3. به جامعه ها آنلاین اعتنا نمائید
انجمن ها و فروم های آنلاین مانند Reddit و Quora ، مکان های عالی برای یافتن عبارات کلیدی گزینه استفاده مردم در پرسش و پاسخ ها می‌باشند.

4- کلید واژه و کلمه های با رقابت کم با KWFinder مشخص کنید
به هر واژه و کلمه ای که در موتورجستجوی گوگل سرچ می‌شود و کاربر تعدادی نتایج بر پایه ی آن مشاهده می‌نماید کلمه ی کلیدی یا keyword نامیده می گردد. ما بعنوان کسانی که صاحب یک کسب و فعالیت اینترنتی و یا مدیر یک سایت هستیم گذشته از آنکه بخواهیم زحمتی بر روی سئو وبسایت بکشیم باید بدانیم با چه واژه و کلمه ی کلیدی قرار می باشد جزو نتایج برتر گوگل ظاهر شویم .

این ابزار معیار سرچ، ترند بودن کلیدواژه، میزان سختی واژه (Keyword Difficulty)و.. را بیان مینماید توصیه میکنم مطلقا از این ابزار برای تحقیق کلمه ها کلیدی استعمال فرمایید.

در‌حالتی که در سایت Kwfinder اکانت بسازید می توانید در هر روز ۵ واژه و کلمه‌ی کلیدی سرچ کنید و یه شما اعداد و ارقام جالبی میدهد که دربین ۰ تا ۱۰۰ سختی واژه و کلمه را به ما می گوید و اینکه حدوداً در یک ماه برای مثالً فوریه چه مقدار سرچ شده است و یک سری اعداد دیگر راجع یه رقیبانتان که میتواند بسیار به شما کمک کند .

همانطور که می بینید وقتی که شما در KWFinder یک کیوردی را تایپ میکنید شما اطلاعات زیادی بدست خواهید آورد مانند:

حجم جستجو
مشقت واژه و کلمه کلیدی
CPC(هزینه به ازای هر کلیک)
روندها
بازدیدهای تخمینی
با این روش شما می‌توانید جهت ارتقا مرتبه خود از کیوردهای با سختی و رقابت نادر استفاده فرمایید.


KWFinder
5. کیوردهای سئوالی را با به کار گیری از سایت AnswerThePublic پیدا کنید
برای یافتن سوالهای کاربردی و دوستداشتنی برای پاسخ ها و سئو جستجوهای صوتی

لغت ها کلیدی در سؤال ها در پست ها و مقاله ها بلاگ عالی می باشند.

به حساب آوردن لیست سئو 2020 یکی‌از کامل‌ترین بازنگری لیست‌های سئو در اینترنت است، بنابراین در صورتی میخواهد از برترین‌های گوگل در 2020 باشید از باز‌بینی لیست تحت استعمال فرمایید.

اگر شما میخواهید در گوگل بالترین سکو رو بدست بیاربد، دلداده این آنالیز لیست کامل خواهید شد.

خوب بریم سرفصل آنالیز لیست seo برای بهینه سازی وبسایت رو با هم مرور کنیم.

بررسی لیست مبنا seo
به حساب آوردن لیست جستجوی سئو در مشهد کلید کلمات
آنالیز لیست seo باطن سایت On-Page seo
نظارت لیست بهینه سازی فنی
تحلیل لیست بررسی محتویات
آنالیز لیست و نقشه لینک سازی
پاداش اول: تاکتیک ها و نکات پیشرفته سئو
اجرو پاداش دوم: نمونه کاربردی پیاده سازی شده
فایده
فایده
بازبینی لیست مبنا seo
اول بریم به باز‌نگری سئو مبنا جاییکه بایستی خیال و خاطر بگیریم چطور از ابزارهای رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده کنیم.

1. تنظیمات کنسول جستجو گوگل (Setup The Google Search Console)
قدرتمندترین ابزار مجانی بهینه سازی، کنسول سرچ گوگل است.

شما در سایت خود محتوا، تولیدها یا خدمات تخصصی و محلی ارائه میکنید. و قصد دارید آن ها را در معرض دید همگان قرار دهید تا بتوانید به فروش و سود بیشتری برسید. شما با ثبت محتوا و محصول ها‌تان در گوگل میتوانید آنها‌را جهانی فرمائید و به افراد زیادی که هر روز از اینترنت استفاده مینمایند، نمایش دهید.

برای همین ماه‌ها برروی سئوی وب‌وبسایت خود کار می‌کنید، تا در نتیجه ها جستجوی گوگل دیده شوید. انواع و اقسام تکنیک‌های سئو و ارتقاء بازدید را به عمل میبیرید: استراتژی محتوا می‌چینید، تا پای جان مشغول ایجاد محتوا می شوید و هر آنچه که از لینک‌سازی میدانید را به کار گیری می‌کنید. البته همچنان به نتیجه دلخواه خود نمی‌رسید!


کنسول سرچ گوگل
دقیقن همینجاست که google webmaster tools به یاری شما خواهد آمد! گوگل وبمستر تولز (یا بهتر است آن را با نام جدیدش کنسول جستجوی گوگل - Google Search Console صدا کنیم) ابزاری است که به شما کمک می کند بر کارایی تارنما خود در نتیجه ها جستجوی گوگل به حساب آوردن نمائید و از مشکلات احتمالی سایت‌تان با گوگل آگاه شوید.

این ابزار طراحی شده تا به شما یاری کنه که بتونید فایده تلاش سایتتون رو در موتور جستجو گوگل دنبال و مشاهده کنید. گوگل سرچ کنسول حاوی یک مجموعه کامل از ویژگی های موثر است شبیه به:

کدام کیوردها برای شما ترافیک می‌آورند.
قراردادن نقشه وبسایت برای موتور جستجو گوگل
حل کردن خطاهای وبسایت
دریافت پیام از تیم گوگل سرچ کنسول
و اضافه
درصورتی که شما برای سئو جدی هستید، پس برای اولین قدم تنظیمات سرچ کنسول گوگل رو انجام بدید.

2. نصب ابزار وبمستر Bing مایکروسافت
آیا Bing هم به همان اندازه Google دوست داستنی است؟ بی تردید نه. البته سرویس bing یکی‌از کنسول های وب مستر مورد استفاده در دنیاست.

از زمانیکه شرکت مایکروسافت موتور جستجوی خود را با نام Bing معرفی کرد توجه بسیاری از وبمسترها و فعالان قضیه بهینه سازی و بهینه سازی را به خود جلب کرده است. موتور جستجوی Bing بعداز گوگل در رتبه دوم ایستاده و انتظار میرود در سالهای پیش رو سهم بیشتری از کاربران اینترنتی را به خود جلب کند.

همچنین پس از زمان ها او‌لین بار می باشد که یک رقیب نسبتا کار کشته برای گوگل پیدا شده که میتوان تا حدی به آن امیدوار بود. با اینکه گوگل نقش و اهمیت بالایی در اینترنت و تبلیغات دارد شاید وجود یک رقیب بدون شوخی بتواند موجب سرویس دهی بهتر و عملکرد بیش تر برای مراقبت کاربران شود. در رویارویی در میان موتورهای جستجوی بینگ و گوگل کاربران اینترنتی برنده خواهند بود.


سرچ کنسول Bing
موتور جستجوی Bing در ماه آوریل 2012، 15.4 درصد از بازار را در دست داشت که در حال حاضر به 16.9 درصد افزایش یافته می باشد و همچنان مراحل افزایشی خود را دارد.

3. تنظیم گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس بهترین ابزار برای دیدن اینکه مردم چطور و از چه کانال هایی وارد سایت میگردند می‌باشد.

گوگل آنالیتیکس، یک سرویس رایگان تجزیه و ارزیابی ترافیک وب سایت است که شرکت گوگل از سال 2005 در اختیار کاربران قرار داده می باشد. امروزه گوگل آنالیتیکس ابزار مهمی برای کشف، تعبیر و تفسیر و ارتباط در میان الگوهای معنادار در ترافیک تارنما ها میباشد، که به طور گسترده بوسیله کاربران به کار گیری می شود. سرویس گوگل آنالیتیکس به مدیران وب سایت ها کمک مینماید تا مراحل جمع آوری و محاسبه داده های وب سایت خود را به شکلی دقیق و کامل انجام دهند.

در اینجا منابعی جهت نصب و فعال سازی گوگل آنالیتیکس خواهید یافت

اعمال تنظیمات سئو فنی مانند robots.txt and sitemaps ضروری است.

گوگل آنالیتیکس
مفیدترین ویژگی های گوگل آنالیتیکس عبارتنداز:

معیار بازدید از وبسایت شما چگونه بوده است.
از بین بازدیدکنندگان یک‌سری درصد کاربران نو بوده اند و یک‌سری درصد قبلاً به وب سایت شما راز زده اند.
بیشترین و کمترین بازدیدها مربوط به کدام صفحات بوده می باشد.
میانگین هنگامی کاربران، هنگامی که از وب سایت شما استفاده می‌نمایند چقدر می باشد.
نرخ تبدیل در وب سایت شما یک‌سری درصد است.
اطلاعات رفتاری کاربران به چه فیس است.
کدام مطالب مورد دقت کاربران قرار گرفته می باشد.
طرز جذب کاربر چه‌گونه بوده است و کاربر از چه طریقی به وب سایت شما وارد شده می باشد.
نکته حائض اهمیت: گوگل آنالیتیکس قادر است به گوگل سرچ کنسول شما متصل شده و گزارشات خیر و خوبی را به گوگل آنالیتیکس ارسال کند.

بیش تر بخوانید: هزینه سئو یا تعرفه سئو
بررسی لیست جستجوی کلید کلمه و واژه ها
تحقیق واژه کلیدی،شالوده بهینه سازی می باشد اما از آن مهمتر یافتن راه صحیح برای جمع آوری این لغات کلیدی است و در این لیست باز بینی به شما نشان می دهم که چه گونه سریع کلمه ها کلیدی را که مشتریان شما جستجو می نمایند پیدا نمائید.

نسبتاً میتوان اذعان کرد اولی و مهمترین قدم برای بهینه سازی ، تحقیق جامع کلمه ها کلیدی می باشد. متاسفانه مشکلی که در وب سایت‌های ایرانی داریم این است که به طور دقیق و مشخص و معلوم در خصوص لغت ها کلیدی تحقیق نمی کنیم و صرفا روی چند کلمه کلیدی که حس می کنیم بسیار جست و جو می شوند و مناسب میباشند میخواهیم جزو نتایج برتر موتور های جست و جو (گوگل) باشیم و به هیچ وجهً نمیدانیم که در منطقهی کاری ما چه لغت ها کلیدی میباشند که سرچ خوب و کاملا مرتبطی به کسب و کار ما دارند.

1. کلید واژه های بلند را با "سفارش Google" کشف نمائید
بی تردیدً تابه‌اینک با پیشنهادات گوگل (google suggest) در حین جست‌وجو مواجه شده‌اید. این پیشنهادات مبنی بر آخرین محاسبات گوگل در زمینه‌ی جست‌وجو های کاربران در روز ها و حتی ساعت ها اخیر است. براین اساس استفاده از لغت ها پیشنهادی گوگل می تواند بهترین کلمه‌های کلیدی برای مطالب سایت شما باشد. عبارت‌های موردنظر خود را تایپ کرده و پیشنهادات گوگل را به لیست خود بیش تر کنید. میتوانید بعد از کلمه مدنظر خود تنها یک سخن از حروف (در جست‌وجو فارسی و یا انگلیسی) را نیز بزنید. دراین‌صورت پیشنهادهای بیشتری توسط گوگل را اختصاصی به مقدمه با آن کلام دریافت میکنید.

این بدان معنی است که آنها عبارات کلیدی خوبی برای بهینه سازی سئو تارنما شما می‌باشند.

نکته مهم: از Keywordtool.io دیدن فرمایید. این ابزار لغت ها کلیدی Google Suggest را ذخیره می‌کند ، که سبب می‌گردد این فرآیند مقیاس گذاری بسیار عادی تر شود.


جستجوی کیوردهای هدف در گوگل

استفاده از تارنما Keywordtool.io

2. کلمه ها کلیدی توانا را در Google Keyword Planner پیدا نمایید
ابزار گوگل کیورد پلنر (google keyword planner) یک کدام از بهترین ابزار گوگل می باشد که از آن می‌توان برای پیدا کردن عبارات کلیدی برای سئو و بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل ادوردز به کار گرفت.

احتمالا شما نیز مانند اکثری از مشتاقان seo نام‌ بسیاری از ابزارهای بدون‌پول یا پولی مربوط به گزینش عبارات کلیدی را شنیده و درباره آنان کنجکاوی به خرج داده‌اید. ابزارهایی نظیر keyword planner و keyword finder به گوش بسیاری از ما آشناست. از این فی مابین ابزار keyword planner اینک بخشی از برنامه گوگل ادز می باشد. ابزار کیورد پلنر که سابقا keyword tools نام داشت در حال حاضر به عنوان یک سرویس گوگل مهم ترین ابزار برای باز نگری لغات کلیدی و دانستن واحد سنجش جستجوی آن‌ها در تحقیق کلمات کلیدی به شمار می‌رود. اگرچه که ابزار keyword planner اصولا برای فهم آمار تبلیغات کلیکی گوگل طراحی شده با این در حال حاضر یکی آشناترین ابزارها برای سئوکاران محسوب میشود.


ابزار گوگل کیورد پلنر
3. به جامعه ها آنلاین اعتنا نمائید
انجمن ها و فروم های آنلاین مانند Reddit و Quora ، مکان های عالی برای یافتن عبارات کلیدی گزینه استفاده مردم در پرسش و پاسخ ها می‌باشند.

4- کلید واژه و کلمه های با رقابت کم با KWFinder مشخص کنید
به هر واژه و کلمه ای که در موتورجستجوی گوگل سرچ می‌شود و کاربر تعدادی نتایج بر پایه ی آن مشاهده می‌نماید کلمه ی کلیدی یا keyword نامیده می گردد. ما بعنوان کسانی که صاحب یک کسب و فعالیت اینترنتی و یا مدیر یک سایت هستیم گذشته از آنکه بخواهیم زحمتی بر روی سئو وبسایت بکشیم باید بدانیم با چه واژه و کلمه ی کلیدی قرار می باشد جزو نتایج برتر گوگل ظاهر شویم .

این ابزار معیار سرچ، ترند بودن کلیدواژه، میزان سختی واژه (Keyword Difficulty)و.. را بیان مینماید توصیه میکنم مطلقا از این ابزار برای تحقیق کلمه ها کلیدی استعمال فرمایید.

در‌حالتی که در سایت Kwfinder اکانت بسازید می توانید در هر روز ۵ واژه و کلمه‌ی کلیدی سرچ کنید و یه شما اعداد و ارقام جالبی میدهد که دربین ۰ تا ۱۰۰ سختی واژه و کلمه را به ما می گوید و اینکه حدوداً در یک ماه برای مثالً فوریه چه مقدار سرچ شده است و یک سری اعداد دیگر راجع یه رقیبانتان که میتواند بسیار به شما کمک کند .

همانطور که می بینید وقتی که شما در KWFinder یک کیوردی را تایپ میکنید شما اطلاعات زیادی بدست خواهید آورد مانند:

حجم جستجو
مشقت واژه و کلمه کلیدی
CPC(هزینه به ازای هر کلیک)
روندها
بازدیدهای تخمینی
با این روش شما می‌توانید جهت ارتقا مرتبه خود از کیوردهای با سختی و رقابت نادر استفاده فرمایید.


KWFinder
5. کیوردهای سئوالی را با به کار گیری از سایت AnswerThePublic پیدا کنید
برای یافتن سوالهای کاربردی و دوستداشتنی برای پاسخ ها و سئو جستجوهای صوتی

لغت ها کلیدی در سؤال ها در پست ها و مقاله ها بلاگ عالی می باشند.

برچسب ها سئو در مشهد ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 25

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 649
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 29
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 30
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 1025
  • بازدید سال : 5008
  • بازدید کلی : 610574
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه